خودرو

راحت‌ترین و بی‌صداترین کابین متعلق به کدام خودروهای بازار است؟ /عکس

راحتی کابین نقش مهمی در تجربه سواری با خودرو ایفا می‌کند. اگر فضای سر، کم باشد یا صندلی‌ها خیلی محکم باشند، کار با خودرو آزاردهنده خواهد بود. در همین حال، خودروهایی با امکانات بسیار لوکس و فضایی راحت وجود دارند که رانندگی خسته‌کننده را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.
امیرمسعود عابدین_ کدام خودروها راحت‌ترین کابین را دارند؟ برای درک این موضوع، ۷ خودرو با بالاترین امتیاز در اینجا فهرست شده‌اند.

آئودی A۷ یکی از جذاب‌ترین مدل‌های این لیست است. کابین این خودرو فضای پای بسیار خوبی را برای سرنشینان در هر دو ردیف فراهم می‌کند. فضای داخلی با مواد درجه‌یک و کیفیت ساخت بالا پوشیده شده است. گرم‌کن صندلی‌های جلو و روکش‌های چرمی به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند و امکاناتی مانند سردکن و ماساژور صندلی‌های جلو و گرم‌کن صندلی‌های عقب قابل سفارش هستند.
تمامی مدل‌ها دارای موتور V۶ با قدرت ۳۳۵ اسب بخار هستند. کیفیت سواری نرم، الزامات یک کابین راحت را تکمیل می‌کند.

لوسید ایر یک سدان لوکس الکتریکی است که به خاطر برد رانندگی فوق‌العاده‌اش شناخته شده است. این خودرو با یک‌بار شارژ کامل تا ۸۳۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند که برد بیشتری نسبت به هر خودروی برقی موجود در بازار ارائه می‌دهد. دستاوردهای لوسید ایر به همین‌جا ختم نمی‌شود. کابین این سدان، مسافران را در آسایشی تجملی تحت تأثیر قرار می‌دهد.
فضای داخلی این خودرو پنج نفر را در خود جای می‌دهد و به دلیل صندلی عقب وسیع آن قابل‌توجه است. مسافران در عقب فضای کافی را برای دراز کردن پاهای خود خواهند داشت. صندلی‌های جلو که به‌خوبی پوشش داده‌شده‌اند، پشتیبانی طولانی‌مدت را در سفرهای طولانی فراهم می‌کنند. آپشن‌ها شامل گرم‌کن و سردکن و ماساژور صندلی‌های جلو و گرم‌کن صندلی‌های عقب و گرم‌کن فرمان هستند.

به گزارش خبرآنلاین، شورلت کوروت شتاب مهیج و عملکرد پر جنب‌وجوشی را که در خودرویی از این بخش انتظار دارید، ارائه می‌دهد. این کوپه دو سرنشین به‌صورت استاندارد با تودوزی چرمی و صندلی‌های قابل تنظیم برقی عرضه می‌شود. گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو و گرم‌کن فرمان سفارشی هستند.

i۷ نسخه‌ای الکتریکی سدان سری ۷ است که یکی از انتخاب‌های گران‌قیمت در بخش خود است. مدل‌های پایه ۴۴۹ اسب بخار قدرت و پیشرانه‌های موجود تا ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارند. i۷ با باتری کاملاً شارژشده تا ۵۱۶ کیلومتر مسافت را طی می‌کند.
کابین این خودروی برقی حتی با استانداردهای بالاتر کلاس خودروهای لوکس، مجلل است. i۷ را می‌توانید طوری پیکربندی کنید که چهار یا پنج نفر را در خود جای دهد. هر دو ردیف فضای کافی برای بزرگسالان فراهم می‌کند. گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو و گرم‌کن صندلی‌های عقب به‌صورت استاندارد حضور دارند.

مرسدس بنز کلاس S خود را با سدان EQS الکتریکی می‌کند. این خودروی برقی به‌طور استاندارد با قدرت ۳۲۹ اسب بخار عرضه می‌شود و با پیشرانه‌هایی با ۷۵۱ اسب بخار قدرت نیز قابل سفارش هستند. سدان EQS تا ۵۶۶ کیلومتر برد رانندگی را فراهم می‌کند و سیستم تعلیق تطبیقی آن سواری آرام را تسهیل می‌کند.
هر دو ردیف دارای فضایی جادار هستند و صندلی‌هایی با راحتی پایدار دارند. تمامی مدل‌ها دارای روکش چرمی و گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو هستند. لیست آپشن‌ها شامل روکش چرمی ناپا، گرم‌کن فرمان، گرم‌کن صندلی‌های عقب و سردکن و ماساژور صندلی‌های جلو می‌شود.

S-Class خودروی لوکس بزرگی است که مأموریت دارد آسایش مسافران را تأمین کند. کابین این خودرو شما را با طراحی زیبا، کیفیت ساخت مستحکم و مواد درجه‌یک مانند چوب، چرم، آلومینیوم و پلاستیک‌های نرم جذب می‌کند.
پیشرانه پایه این خودرو ۴۲۹ اسب بخار و گزینه‌های V۸ و V۱۲ تا ۶۲۱ اسب بخار قدرت دارند. اگرچه کلاس S بزرگ است، اما وقتی پشت فرمان هستید هرگز احساس ناخوشایندی به شما دست نمی‌دهد. سیستم تعلیق بادی استاندارد سواری فوق‌العاده نرمی را فراهم می‌کند که سطوح ناهموار جاده را به‌راحتی رد می‌کند.

نام تجاری جنسیس به‌سرعت خود را به‌عنوان یک برند پیشرو برای خریداران خودروهای لوکس تثبیت کرد. G۹۰، خودروی بزرگ لوکس این خودروساز است و سواری آرام و تجهیزات استاندارد زیادی دارد.
ویژگی‌های استاندارد شامل امکانات مطلوبی مانند اسپیکرهای Bang & Olufsen، شارژر بی‌سیم و کلید دیجیتالی است که به شما امکان می‌دهد قفل خودرو را با استفاده از گوشی هوشمند خود باز و خودرو را روشن کنید.
G۹۰ به دلیل داشتن یکی از جادارترین صندلی‌های عقب در کلاس خود قابل‌توجه است، بنابراین از مسافران ردیف دوم به‌خوبی مراقبت می‌شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۴۳۲۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا