خودرو

رونمایی و تجهیز خودروهای امداد شرکت آرین دیزل (+عکس)

با رونمایی و تجهیز خودروهای امداد شرکت آرین دیزل، این خودروها در سراسر کشور وظیفه امدادرسانی به کامیون های جک و شک موتو را آغاز خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آرین دیزل در حال حاضر با فعالیت نزدیک به ۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور فعالیت می کند.

تجهیز خودروهای امداد شرکت آرین دیزل با هدف ارائه خدمات به دارندگان تمام محصولات جک و شک موتو در سراسر کشور انجام شده است.

نمایندگی های آرین دیزل، آماده هر گونه خدمت رسانی در خصوص تمام امور مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت تجاری ساز اعم از کامیونت های جک ۶ تن، ۸.۵ تن، ۹ تن و همچنین محصولات شک‌موتو می باشند.

این گزارش می افزاید به تازگی گارانتی تمام محصولات برند جک به سه سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا رسد) افزایش یافت و این افزایش گارانتی شامل حال تمامی کامیونت‌های جک می‌شود که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ به بعد به مشتریان تحویل داده شده‌ است.
هدف از این اقدام، افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش بهتر به ایشان است. آرین دیزل همواره در تلاش بوده تا با ارائه خدمات باکیفیت، تجربه خرید و استفاده از محصولات جک را برای مشتریان خود به بهترین نحو رقم زند.
مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت آرین دیزل به آدرس https://arian-diesel.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۸۴۹۱۰۰۰ – ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا