خودرو

راه اندازی سامانه فروش اختصاصی راسا موتور


راسا موتور خاورمیانه جهت تسهیل در امر پرداخت مشتریان این شرکت، سامانه ای اختصاصی برای فروش و پرداخت محصولات خود راه انداخته است.
پس از بروز مشکل در پرداخت برای مشتریان سامانه ای محصولات راسا موتور خاورمیانه، این شرکت تصمیم گرفت تا سامانه ای اختصاصی برای امر ثبت نام و پرداخت راه اندازی کند. به این ترتیب متقاضیان خرید خودروهای وارداتی راسا موتور خاورمیانه زین پس می توانند با مراجعه به سایت این سامانه نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه برای خودروی وارداتی خود اقدام کند.
در این راستا خریداران فروش مازاد سه محصول جی ای سی امپو، GS3 و امکو که باید پرداخت وجه خود را انجام دهند می توانند با مراجعه به سایت sale.rasamotor.co اقدامات لازم را صورت دهند.
البته شرکت راسا موتور خاورمیانه خاطر نشان کرد که مهلت این طرح تا پایان روز چهار شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه تمدید شده و شرایط پرداخت برای امپو، امکو و GS3 فراهم است.
گک امکو در بازار جهانی در دو نسخه بنزینی و هیبریدی عرضه می شود که البته ویژگی های نسخه تمام بنزینی کاملاً با مشخصات فنی گک امپو (EMPOW) و GS3 یکی است. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو GDI با تکنولوژی Air to water این خودرو قادر است تا ۱۷۷ اسب بخار توان و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet DCT) به چرخ های جلوی این کراس اوور کوچک منتقل کند. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب مولتی لینک است.
به طور کلی گک GS3 جدید در بازار جهانی با یک پیشرانه و گیربکس عرضه می شود که کاملاً با مشخصت فنی گک امپو (EMPOW)  یکی است. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو GDI با تکنولوژی Air to water این موتور قادر است تا ۱۷۰ اسب بخار توان و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet DCT) به چرخ های جلوی این کراس اوور کوچک منتقل کند.
برای جذاب ترین سدان وارداتی حال حاضر از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با تکنولوژی GDI یا تزریق مستقیم سوخت استفاده شده که قادر است ۱۶۸ اسب بخار توان و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو تحویل دهد.  لازم به ذکر است که در موتور این خودرو هوای خروجی از توربوشارژ توسط سیستم Air to Water خنک می شود و به درون موتور راه می یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا