خودرو

پیش بینی افزایش سود هوندا با عرضه مدل های جدید

عصر خودرو- شرکت هوندا انتظار دارد که سود عملیاتی کل سال به ۱.۴۲ تریلیون ین در مقایسه با میانگین تخمین سود ۱.۳۹ تریلیون ین افزایش یابد.
به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، هوندا موتور ژاپن پس از اینکه در سه ماهه چهارم از پیش‌بینی‌های تحلیلگران فراتر رفت  و رشد فروش قوی در ایالات‌متحده کاهش در چین را جبران کرد، رشد ۲.۸ درصدی سود عملیاتی را برای این سال مالی پیش‌بینی کرده است.
دومین خودروساز بزرگ ژاپن از نظر حجم پیش‌بینی کرد سود عملیاتی کل سال به ۱.۴۲ تریلیون ین در مقایسه با میانگین تخمین سود ۱.۳۹ تریلیون ین در نظرسنجی ۲۲ تحلیلگر افزایش یابد. سود عملیاتی برای سه ماه منتهی به ۳۱ مارس بیش از شش برابر نسبت به سال گذشته رشد کرد و به ۳۰۵.۶ میلیارد ین رسید که بسیار بالاتر از میانگین ۲۴۸.۳ میلیارد ینی که ۹ تحلیلگر انتظار داشتند، افزایش یافت.
این خودروساز در این مدت فروش ۱۷ درصدی را در بزرگترین بازار خارج از کشور خود، ایالات متحده، به حدود ۳۷۸ هزار خودرو افزایش داد. با این حال، فروش آن در چین بیش از ۶ درصد در ژانویه تا مارس کاهش یافت و به حدود ۲۰۷ هزار دستگاه رسید.
هوندا در چین، بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان، در میان برندهای خودروسازی ژاپنی است که با رقبای محلی که رانندگان چینی را با خودروهای برقی کم‌هزینه و با فناوری جذب کرده‌اند، مقابله کرده است.
طبق گزارش رویترز، هوندا که دیر وارد خودروهای الکتریکی شده است، ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد یک پایگاه تولید خودروهای الکتریکی در کانادا ایجاد کند و شش مدل الکتریکی تا سال ۲۰۲۷ را با نام تجاری Ye در چین عرضه کند.
دانلود با کیفیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا