خودرو

جزئیات پیش فروش و فروش فوری چندین محصول سایپا

شرکت سایپا از پیش فروش و فروش فوری چندین محصول خود در قالب ۳ طرح سه طرح عادی، جایگزینی خودرو‌های فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.
پیش فروش خودرو‌های اطلس G و سهند S و فروش فوق العاده انواع کامیونت نیسان تک سوز از روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. بخوانید… قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت شاهین و کوییک در بازار صادرات خودروهای ایرانی به کره شمالی دستاوردی اقتصادی یا سیاسی؟ واردات CKD خودروسازی نیست! ارز دولتی به چه کسی می‌دهید؟
به گزارش عصر ایران، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد در راستای افزایش عرضه محصولات خود به بازار، پیش فروش خودرو‌های سواری اطلس G و سهند S که زمان تحویل آن دی الی اسفندماه سال جاری است و همچنین فروش فوری نقدی محصولات زامیاد برای خودرو‌های کامیونت نیسان تک سوز آپشنال SVPD، کامیونت نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVPD و کامیونت نیسان تک سوز آپشنال هیدرولیک SVPD که تحویل آن ۳۰ روزه است را از روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۲۶) از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com آغاز می‌کند.
فروش محصولات سایپا در قالب سه طرح عادی، جایگزینی خودرو‌های فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.
متقاضیان جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام شرایط فروش گروه خودروسازی سایپا، می‌بایست قبل از زمان شروع ثبت نام به سایت فروش اینترنتی به نشانی فوق مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.
گفتنی است، ثبت‌نام متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت.
جدول فروش به شرح زیر می‌باشد:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا