خودرو

مزایده ۱۳۳۶ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده فروش ۱۳۳۶ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان تا روز دوشنبه دهم اردیبهشت ادامه داشت.
رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده فروش ۱۳۳۶ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان تا روز دوشنبه دهم اردیبهشت ادامه داشت.
به گزارش ایران جیب از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی روز دوشنبه اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل رییس قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل‌نقلیه و تأکید وی بر لزوم تعیین‌ تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، مزایده فروش یکهزار و ۳۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، تعداد قابل توجهی انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده فروخته خواهد شد.
قهرمانی تصریح کرد: این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های زرون، نود، قائم، یاسر، دریا و گامبرون شهر بندرعباس، پارکینگ شهرداری فین، پارکینگ بندرلنگه، پارکینگ‌های آنامیس و مکران میناب، پارکینگ المهدی جاسک و پارکینگ طاها حاجی آباد به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند، روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ با مراجعه به این پارکینگ ها از جزئیات مزایده مطلع شوند و از وسایل نقلیه موجود بازدید کنند.
وی همچنین تاکید کرد: در خصوص وسایل نقلیه موضوع این مزایده پس از طی مراحل قانونی، حکم قطعی قضایی صادر شده است.
رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی، فروگذار نخواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا