خودرو

سیگنال مهم برای بازار خودرو/ عرضه ۴ خودرو وارد شده به کشور

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز اولین طرح فروش خودروهای برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ،مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز اولین طرح فروش خودروهای برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد و تاکید کرد که این دور از فروش چهار خودروی وارداتی شامل دو خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.
مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز خبر داد و گفت: این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.
طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا