خودرو

(عکس) بنتلی شمارش معکوس را برای مرگ موتور‌های V-۸ بنزینی آغاز کرد

به گفته بنتلی، نسخه جدید به‌طور خاص برای بازار آمریکای شمالی ساخته شده و سه مدل در حال از دست دادن پیشرانه V-۸ بنزینی خود در بازار‌های دیگر هستند. بریتانیا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز با موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو (غیر هیبریدی) خداحافظی می‌کنند.
پس از اعلام اتمام کار برخی از موتورهای ۱۲ سیلندر، بنتلی شمارش معکوس را برای مرگ موتورهای V-۸ بنزینی آغاز کرد. جدیدترین محصولات بنتلی با آخرین حضور پیشرانه V۸ شامل کنتیننتال GT، کنتیننتال GT کانورتیبل و فلایینگ اسپر هستند. بخوانید… ماشین‌های ساخت هر کشور به چه چیزی معروف هستند؟ این ۱۰ ماشین را فقط ابَرپولدارها می‌توانند بخرند! (عکس) خودروی لوکس چینی ۳۴ میلیارد تومانی (عکس) ماشین‌های کهنه‌ای که در ایران حکم معدن طلا را پیدا کرده‌اند
به گزارش خبرآنلاین، به گفته بنتلی، نسخه جدید به‌طور خاص برای بازار آمریکای شمالی ساخته شده و سه مدل در حال از دست دادن پیشرانه V-۸ بنزینی خود در بازارهای دیگر هستند. بریتانیا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز با موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو (غیر هیبریدی) خداحافظی می‌کنند.
نسخه trio ۸ در بیش از ۶۰ رنگ از طریق بخش سفارشی مولینر در دسترس است. این خودروها با رینگ‌های ۲۲ اینچی در طرح‌های پنج یا ده پره و کاپ رینگ خود تراز شونده عرضه می‌شوند. بنتلی می‌گوید که این خودروها «فوق‌العاده‌ترین» هستند و مانند جواهر کامل شده‌اند. این برند بریتانیایی فوق‌العاده لوکس، نشان‌های ویژه‌ای را بر روی گلگیرهای مدل‌های کنتیننتال و ستون عقب فلایینگ اسپر اضافه می‌کند.
بنتلی از زمان عرضه نسل فعلی پیشرانه ۴ لیتری V-۸ در سال ۲۰۱۲، بیش از ۵۳ هزار خودروی کنتیننتال GT، کنتیننتال GT کانورتیبل و فلایینگ اسپر تولید کرده است. نسل جدید پیشرانه بنتلی یک موتور V-۸ جدید و هیبریدی با خروجی ترکیبی بیش از ۷۴۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتون متر گشتاور خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا