خودرو

سورپرایز ایران خودرو برای مشتریان پژو پارس؛ فرصت ویژه برای متقاضیان خودروی محبوب

متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می‌توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.
ایران خودرو به ثبت نام گنندگان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آن‌ها اعلام شده برای واریز وجه مهلت داد. بخوانید… تمدید ۳ روزه مهلت واریز وجه برای مشتریان پژو پارس خداحافظی غافلگیرکننده ایران خودرو با این محصول قیمت پژو پارس در بازار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
به گزارش اقتصادنیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می‌توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.
مدیران ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کردند که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه‌ای برای واریز وجه داشتند.
اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی‌های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.
واگذاری پژو پارس‌های عرضه شده در دور اول فروش محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو تبدیل به دغدغه مدیران ایران خودرو شده است.
سال گذشته اخباری در ارتباط با توقف تولید این محصول به دلیل پاس نکردن استانداردهای ۸۵گانه از سوی رییس سازمان ملی استاندارد مطرح شد.
مهدی اسلام پناه اعلام کرد «پژو پارس تا نیمه اسفند امکان تولید دارد این در حالیست که ایران خودرویی‌ها براساس اخبار شنیده تا پایان سال ۱۴۰۳ نسبت به واگذاری این خودرو تعهد تحویل دارند.
چندی بعد خبر رسید تولید پژو پارس تا پایان ۱۴۰۲ در دستور کار خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص قرار دارد.
ایران خودرویی‌ها برای ثبت نام کنندگان پژو پارس محصول جایگزین تعریف کردند اما متقاضیان پژو پارس راضی به تحویل گرفتند سورن پلاس با موتور XU7P نبودند.
کار تا جایی بالا گرفت که پای دولت نیز به معرکه پژو پارس باز شد.
دولت دستور تدوام تولید را داد و ایران خودرویی‌ها مجبور به سفارش‌گذاری برای قطعات مورد نیاز برای تولید پژو پارس در بهار ۱۴۰۳ شدند. مشخص نیست با توجه به مجوز افزایش قیمت مدیران ایران خودرو مایل به تداوم حضور پژو پارس در سبد محصولاتی خود هستند یا نه؟ اما آنچه مشخص است داستان‌های مربوط به پژو پارس در سال جاری همچنان ادامه دار خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا