خودرو

چری eQ7 به روسیه رسید


چری طی چندسال اخیر، سعی کرده است تا عقب افتادگی خود را در بخش خودروهای برقی برطرف کند. این شرکت زیرشاخه جدیدی را برای تولید خودروهای برقی راه‌ انداخته است. یکی از مدل‌های برقی و جدید این شرکت، چری eQ7 است که اکنون به بازار روسیه رسیده است. البته چری eQ7 در حال حاضر تنها به مشتریان روسی معرفی شده است و فروش آن از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.
قدرت چری eQ7 توسط تک موتور الکتریکی نصب شده روی محور عقب این خودرو تامین می‌شود. این موتور حداکثر ۲۰۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور را فراهم می‌کند. حداکثر سرعت چری eQ7 برابر با ۱۸۰ کیلومتربرساعت اعلام شده است. پکیج باتری ۷۱ کیلووات ساعتی نیز بردی در حدود ۵۱۲ کیلومتر را برای این خودرو فراهم خواهد کرد. البته مطابق چرخه دیگری، این برد ۶۵۰ کیلومتر عنوان شده است. این باتری‌ها از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که قادر است طی ۳۰ دقیقه، ظرفیت باتری‌ها را از ۳۰ به ۸۰ درصد برساند.

قیمت چری eQ7 با توجه به تیپ و امکانات، بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار یوآن برآورد می‌شود که معادل ۲۱۸۰۰ الی ۲۹۱۰۰ دلار است. چهار حالت رانندگی، سه تنظیم برای فرمان و ۲ حالت برای ترمزگیری و همچنین تنظیم برقی، گرمکن، تهویه و ماساژور برای صندلیهای چری eQ7، سقف پانوراما، گرمکن، تهویه و ماساژور صندلی‌ها، دستیار صوتی، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ، فیلتر تصفیه هوای داخل کابین، تنظیم دمای خودکار و سیستم رانندگی خودران سطح دوم از جمله تجهیزات این کراس‌اوور برقی به شمار می‌آیند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا