خودرو

پیکاپ کیا در خیابان دیده شد + عکس

با وجود پوشش، بدنه جعبه‌ای، تایرهای آفرودی All-train و چراغ‌های تازه کیا قابل تشخیص هستند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پدال، کیا با معرفی زبان طراحی جدید و برقی‌شدن، سری جدیدی از خودروها را معرفی کرده است که هنوز به اتمام نرسیده‌اند. نخستین خودروی تازه این برند که از فلسفه تازه استفاده کرد، کراس‌اوور برقی EV6 GT بود. حال نوبت به وانت برقی کره‌ای‌ها رسیده است که شایعات تولید آن برای مدتی در فضای مجازی پیچیده بود. با انتشار تصاویر رسمی از طرف کیا، مطمئن هستیم که وانت «تاسمان» وارد خط تولید خواهد شد.
تصویر بالا به‌تازگی توسط کیا منتشر شده است و وانت آینده این برند برای بازارهای خاص جهانی را نشان می‌دهد. هرچند خودرو به طرح بدنه ضدجاسوسی مزین شده اما همچنان می‌توان فرمپرداری تیز و جعبه‌ای بدنه و چراغ‌های شبیه به چراغ‌های شاسی‌بلند EV9 و تلوراید را مشاهده کرد. تایرها هم مشخصا از نوع All-trian هستند که توانایی آفرود را برای این خودرو فراهم می‌کنند.

کیا در بیانه رسمی خود تاکید کرده که تاسمان در ابتدا در بازارهای کره‌جنوبی، استرالیا، آفریقا و خاورمیانه عرضه خواهد شد. طرح ضدجاسوسی آن هم توسط یک هنرمند استرالیایی طراحی شده تا از این طریق، روحیه اقیانوسیه‌ای این وانت بیشتر به چشم بیاید. نام آن هم از منطقه تاسمانی در استرالیا گرفته شده است. مشخصا کیا با عرضه این محصول، بازار بسیار ویژه‌ای را موردهدف قرار داده است.

هنوز اطلاعات کاملی درباره مشخصات فنی و پیشرانه این خودرو در دسترس نیست. کیا درباره عرضه تاسمان در بازارهایی مانند ایالات‌متحده هم اطالاعاتی را منتشر نکرده اما از آنجا که یک دستگاه از آن را در خیابان‌های ایالت کالیفرنیا تست کرده است، می‌توان روی حضور احتمالی آن حساب باز کرد. نظر شما درباره وانت کیا چیست؟ آیا این برند کره‌ای می‌تواند ژاپنی‌ها، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را در این بخش پرفروش به چالش بکشاند؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا