خودرو

هونگچی گویا ؛ شاهزاده ای از خانواده آفتابگردان! (+تصاویر)

کابین هونگچی گویا ترکیبی از سنت و فناوری را به نمایش گذاشته است. فرم فرمان به سبک خودروهای کلاسیک در کنار نمایشگرهای دیجیتال و دیگر جزئیات لوکس موجب شده تا فضائی خاص و متفاوت شکل بگیرد.
عصر ایران- مدتی قبل یک سدان جدید لوکس از هونگچی را معرفی کردیم که با نام ال۱ شناسائی می شد، اکنون این سدان در نمایشگاه بین المللی پکن با جزئیات بیشتر و نام جدید گویا حاضر شده است.
گویا در خانواده جدید آفتابگردان یا سان فلاور هونگچی قرار دارد که ای زیرمجموعه میزبان محصولات فوق لوکس برند خواهد بود.
در پروفایل دماغه شاهد حضور سنگین عناصر کرومی و جلوپنجره آبشاری هستیم که ارتباط جذابی با تم دو رنگ بدنه برقرار کرده است. فرم خاص چراغ های اصلی جلو و طرحی از بال پرنده در طرفین سپر اصلی دکوراسیون مجللی را ایجاد کرده است.
هونگچی از فناوری دی ال پی در سیستم نور چراغ های اصلی جلو و سپرها استفاده کرده که بالاترین میزان نوردهی به مسیر و سمبل پرنده در سپرها را ایجاد می کند.
برای چراغ های اصلی عقب نیز توجه ویژه ای به فانوس های تاریخی و مشهور چینی وجود داشته است تا این خودرو به نوعی بخشی از فرهنگ چین را نیز معرفی و میزبانی کند.
هونگچی گویا از منظر ابعاد برابر با ۵۳۵۳  میلیمتر در طول، ۱۹۹۸ میلیمتر در عرض و ۱۵۱۱ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۳۲۶۰ میلیمتر است. این خودرو در تریم های ۵ سرنشین با صندلی نیمکتی عقب و ۴ سرنشین با صندلی های کاپیتانی عقب قابل سفارش خواهد بود.
رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۹ و ۲۰ اینچی ارائه می شود.
در بخش پیشرانه ۲ انتخاب پیش روی مشتریان قرار دارد: تریم پلاگین هیبرید ۳ لیتری توربو و پلاگین هیبرید ۴ لیتری توربو که هر دو به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک مرتبط می شوند.
خروجی پیشرانه ۳ لیتری ۳۸۹ اسب بخار و تریم پرچمدار ۴۸۳ اسب بخار است. هر دو تریم هونگچی گویا به باتری ترنری لیتیمی مجهز هستند اما جزئیات مرتبط مورد اشاره قرار نگرفته است.
کابین هونگچی گویا ترکیبی از سنت و فناوری را به نمایش گذاشته است. فرم فرمان به سبک خودروهای کلاسیک در کنار نمایشگرهای دیجیتال و دیگر جزئیات لوکس موجب شده تا فضائی خاص و متفاوت شکل بگیرد.
تریم چوب، لوگوی سان فلاور یا همان آفتابگردان، عناصر کرومی و چرم با بالاترین کیفیت کنار یکدیگر کار شده اند.
از دیگر امکانات کابین باید به گرم کن و تهویه صندلی ها به همراه ماساژ، نمایشگر هداپ، تهویه اختصاصی برای ردیف عقب، نورپردازی هوشمند، نمایشگر لمسی اختصاصی برای استراحتگاه دست ردیف عقب در تریم ۴ صندلی و… اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا