خودرو

تدوام عرضه قطره‌چکانی خودرو/ تا خرداد ماه خبری از رونق در بازار خودرو نیست

یک مقام مسئول گفت: بعید می‌دانم تا خرداد ماه بازار خودرو رونق یابد، از آن به بعد با افزایش تعداد مسافرت‌ها و نیاز به خودرو احتمالا بازار دچار تغییراتی شود.
حسین حسینی، رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: افزایش قیمت دلار تاثیری در افزایش قیمت خودرو نداشته، در حال حاضر ماشین با همان قیمت قبل از عید خرید و فروش می‌شود و مشتری وجود ندارد.
وی افزود: چون تعطیلات نوروز و ماه رمضان بوده، بازار خودرو رونقی نداشته و ثابت مانده است؛ چون خریداری نیست، افزایش قیمتی هم در کار نیست.
حسینی ادامه داد: عرضه خودرو به صورت قطره‌چکانی است، مردم مجبور هستند که در طرح‌های پیش فروش و برای چند ماه دیگر خودرو ثبت‌نام کنند که این وضعیت اصلا جالب و منطقی نیست و در حق شهروندان ظلم می‌شود.
به گفته حسینی، خودرو باید ظرف مدت ۱۰ تا ۱۵ روز تحویل خریدار شود نه این که نمایندگی‌ها پول را بگیرند و چهار ماه بعد ماشین تحویل بدهند.
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در خصوص پیش‌بینی بازار خودرو طی هفته‌های آینده نیز گفت: بعید می‌دانم تا خرداد ماه بازار خودرو رونق یابد، از آن به بعد با افزایش تعداد مسافرت‌ها و نیاز به خودرو احتمالا بازار دچار تغییراتی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا