خودرو

افتتاح هجدهمین نمایندگی استاندارد خودرو لاماری در نیشابور

نمایندگی استاندارد فروش خودرو لاماری به‌ عنوان دومین نمایندگی استاندارد این برند در استان خراسان، در شهر نیشابور آغاز به کار کرد و به این ترتیب تعداد نمایندگی‌های استاندارد لاماری در کشور به عدد ۱۸ رسید.
به گزارش پرشین خودرو، در افتتاح نمایندگی خودرو لاماری در این شهر، جدیدترین محصول آرین پارس موتور، یعنی لاماری ایما هیبرید به نمایش گذاشته شد.
خودرو لاماری ایما هیبرید دومین محصول شرکت آرین پارس موتور است که از یک پیشرانه برقی در کنار پیشرانه بنزینی بهره می‌برد. پیشرانه بنزینی این خودرو ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۶۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر است که با یک پیشرانه الکتریکی با حداکثر توان ۱۷۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر همراهی می‌شود. انتقال قدرت در این خودرو نیز توسط یک گیربکس DHT انجام می‌شود.

نمایندگی خودرو لاماری کد ۵۱۰۲ نیشابور با مدیریت سید مهدی حسینی و به وسعت ۳۰۰ متر مربع در منطقه بلوار رسالت غربی نیشابور واقع شده است و آماده ارائه خدمت‌رسانی به مشتریان لاماری در این شهر است.
خدمات پس از فروش لاماری در شهر نیشابور، در تعمیرگاه این نمایندگی واقع در منطقه خیابان شریعتی ارائه می‌شود و استانداردسازی آن نیز مطابق دستورالعمل‌های شرکت آرین پارس موتور به‌زودی انجام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا