خودرو

شیائومی هر ۷۶ ثانیه یک خودرو تولید می‌کند!

تحویل برخی از مدل‌های شیائومی SU7 به‌دلیل استقبال زیاد و ظرفیت تولید محدود، تا هفت ماه طول می‌کشد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، استقبال چشمگیر از خودرو شیائومی SU7 باعث شده است تا زمان تحویل برخی از تیپ‌های این خودرو از جمله تیپ مکس به سه تا هفت ماه برسد. SU7 اولین خودرو شیائومی محسوب می‌شود و این شرکت با چالش‌هایی برای افزایش ظرفیت تولید مواجه است.
قیمت خودرو SU7 در تیپ استاندارد از ۲۱۵٬۹۰۰ یوان (حدود ۲۷٬۹۰۰ یورو) شروع می‌شود. قیمت مناسب در کنار طراحی مدرن و مشخصات فنی مطلوب باعث شده است تا بسیاری از چینی‌ها برای سفارش SU7 اقدام کنند.

تیپ‌های پرو و مکس با مشخصات فنی بهتر و آپشن‌های بیشتر قیمت بالاتری دارند اما همچنان از رقبایی مانند پورشه تایکان و تسلا مدل اس ارزان‌تر هستند.
شیائومی به‌شدت در حال گسترش شبکه‌ی نمایشگاه‌های خود در سراسر چین است. درحال حاضر ۵۹ نمایشگاه در چین وجود دارد که SU7 را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند. شیائومی قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی ۲۱۱ نمایشگاه در سراسر چین افتتاح کند.
کارخانه‌ی شیائومی در پکن قرار است سالانه ۳۰۰ هزار خودرو تولید کند و در فاز اول با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار خودرو شروع به‌کار می‌کند. در حال حاضر، کارخانه می‌تواند ۴۰ دستگاه SU7 در ساعت تولید کند؛ یعنی هر ۷۶ ثانیه یک خودرو از خط تولید خارج می‌شود.
شیائومی امیدوار است تا اواسط سال ۲۰۲۴ به ظرفیت تولید فاز یک برسد؛ هدفی که می‌تواند زمان تحویل را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
۲۲۷۲۲۷

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا