خودرو

درخواست امدادی از امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی چگونه است؟

مسافران نوروزی می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر یک از جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور از طریق شماره تلفن های ۰۹۶۲۹، ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ درخواست های امدادی خود را با امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در میان بگذارند.
به گزارش پرشین خودرو، امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای خدمت رسانی مطلوبتر به هموطنان در ایام نوروز ١۴٠٣ به صورت شبانه روزی، بر عملکرد نمایندگی ها و نیروهای امدادی خود نظارت می کند.
با توجه به اجرای طرح نوروزی دستگاه های اجرایی کشور، امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز هم راستا با سایر دستگاه ها از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ با به کارگیری تمامی ظرفیت های خود در سراسر کشور، اقدام به ارائه خدمات امدادی به گردشگران و هموطنان کرده است.
حسام هاشمی مدیر امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این خصوص گفت: در همین راستا گروه های گشت، نظارت و بازرسی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طی اجرای طرح نوروزی ١۴٠٣ به صورت سرزده از دفاتر نمایندگی، کانکس های بین جاده ای نحوه فعالیت و ارجاع سرویس ها و همچنین گروه های نوروزی در محورهای مواصلاتی شهرها و استان های کشور به ویژه قم، مرکزی، سمنان و قزوین، بازدید می کنند.
وی افزود: ساماندهی امدادگران بین راهی (محورهای مواصلاتی)، نوسازی برچسب های خودرویی، یکسان سازی البسه امدادی جدید به امدادگران، جذب امدادگران و کارشناسان مجرب، از مهمترین اقداماتی است که پیش از آغاز طرح نوروزی صورت گرفته است.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این طرح همچون سال های گذشته از تمامی ظرفیت های خود از جمله موتورسیکلت های سنگین، خودروهای دو دیفرانسیل، موتورسیکلت های امدادی، خودروهای سبک و سنگین و به کارگیری نیروها و کارشناسان با تجربه در راستای تسریع و تسهیل تردد گردشگران، با استقرار در گلوگاه ها و معابر و جاده های پر ترافیک از جمله جاده چالوس به کمک پلیس راهور فراجا آمده است.
مسافران نوروزی می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر یک از جاده ها و محور های مواصلاتی کشور از طریق شماره تلفن های ۰۹۶۲۹، ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ درخواست های امدادی خود را با امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در میان بگذارند و از سرویس های به هنگام و متنوع این کانون استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا