خودرو

جهش تولید با خدمت رسانی به مردم، محقق می شود

مدیرعامل سایپایدک گفت: جهش در خدمت رسانی به مردم، جهش تولید و افزایش سطح رضایتمندی را محقق می کند و در راستای تحقق شعار سال و برنامه‌های مدون گروه خودروسازی سایپا، شرایط خوبی را برای خدمت به مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان فراهم می‌کنیم.
به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، با بیان این مطلب در جمع بسیجیان و فرماندهان بسیج شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: با توجه به چالش‌های پیش روی صنعت خودرو، به کمک همه کارکنان در شرکت‌های گروه سایپا و زنجیره تامین، قطعا این مسیر دشوار را پشت سر خواهیم گذاشت.
وی در ادامه به نقش تاثیرگذار بسیج در رشد تولید اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی همدلی، تلاش، کوشش و یکدلی که با تکیه بر این مفاهیم و بکارگیری همه ظرفیت‌ها، می‌توانیم از مسیرهای دشوار و سختی‌های پیش رو به راحتی عبور کنیم.
حسینی ادامه داد: سایپایدک نیز با بهره گیری از نیروهای فعال بسیج، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان حرکت خواهد کرد و به همین منظور، فعالیت‌های بسیج در جهت همدلی در سایپایدک توسعه می‌یابد و در راستای فعالیت های بهینه و اثرگذار رضایتمندی تلاش خواهیم کرد.
مدیرعامل سایپایدک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پاسخ قاطع و کوبنده نیروهای مسلح کشورمان به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: این اقدام بجا و شایسته، مورد حمایت همه است و پاسخی بود به زیاده خواهی‌های رژیم کودک کش صهیونیستی. قطعا هرگونه مزاحمتی برای ما، بی پاسخ نخواهد ماند و این اقتدار نظامی کشور، مسوولیت ما را در ارائه خدمت به مردم بیشتر می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا