خودرو

سورپرایز تسلا برای یک بیمار مبتلا به سرطان

یکی از اعضای باشگاه مالکان سایبرتراک(Cybertruck) با نام کاربری Mrp۹۱۱ روایت خود را که با یک آرزو شروع شده بود به اشتراک گذاشت و این کار او نتیجه فوق‌العاده‌ای به همراه داشت.
به گزارش خبرآنلاین، در روز ۱۹ فوریه، این کاربر نوشت: من سال گذشته به سرطان مرحله ۴ مبتلا شدم و اکنون در یک کارآزمایی بالینی کمک کننده هستم. خوب می‌شد اگر می‌توانستم تجربه استفاده از سایبرتراک را داشته باشم. زیرا احتمالا به اندازه کافی برای فرآیند عرضه زنده نمانم. این کاربر وفادار به تسلا که چندین مدل از تسلا را داشته در ادامه نوشت: گاهی اوقات درخواست کردن می‌تواند کمک کننده باشد.
به نقل از ایسنا، مردم نیز برای کمک به او متحد شدند. نظراتی مانند اگر می‌خواهید با من ملاقات کنید و با سایبرتراک من دور بزنید، من در سن دیگو هستم برای او نوشته شد. کاربر دیگری نوشت: من احتمالا ظرف ۲ هفته سایبر تراک خودم را می‌گیرم و بنابراین اگر زمانی خواستید آن را برانید و بررسی کنید به من اطلاع دهید.

اما با گذشت چندین روز، Mrp۹۱۱ خبرهای خوبی را به اشتراک گذاشت. او نوشت: رویدادی باورنکردنی. امروز را برای همیشه به یاد خواهم داشت و آن را گرامی می‌دارم.
امروز من سایبربیست(Cyberbeast) خودم را با یک روش تحویل بسیار جالب در خانه دریافت کردم. سایبر تراک جدید ما با همراهی یک سایبرتراک رزگلد، یک مشکی و یک سایبرتراک استیل از راه رسید. آنها یک ورود باشکوه داشتند و مسیر ورودی را پر کردند و تا زمانی که ما خواستیم در آنجا ماندند تا به هرگونه درخواست جدید، نگرانی یا سؤال پاسخ دهند.
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از اینکه همه چیز درست پیش رفته است ابراز خوشحالی کرد.
۵۸۵۸

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا