خودرو

یوان هانگ وای۷ ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)

نسخه مفهومی یوان هانگ وای۷ در زمان معرفی درب های قیچی وار داشت که در تریم پایه این خودرو نسخه تولید اقتصادی حذف شده اما دایون حذف آن در تریم پرچمدار را منتفی اعلام نکرده است.
عصر ایران- یوان هانگ برند لوکس متعلق به گروه دایون است که فقط به تولید محصولات پرچمدار الکتریکی اختصاص دارد. جدیدترین محصول این برند یک سدان با نام وای۷ است که خود را برای ورود به نمایشگاه بین المللی پکن آماده کرده است.
وای۷ در تمامی قسمت های بدنه از زوایای تند و تیز دوری کرده و تلاش کرده تا با خطوط منحنی و شیب ملایم امتداد مسیرها، منظره ای چشم نواز، مد روز و آرامش بخش را پیش روی مخاطب قرار دهد.
خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۶۲۰ میلیمتر در طول، ۲۰۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۹۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۳۱۲۸ میلیمتر است. رینگ های استاندارد آلومینیومی با توجه به تریم در اندازه های ۲۰ و ۲۱ اینچی ارائه می شوند.
نسخه مفهومی یوان هانگ وای۷ در زمان معرفی درب های قیچی وار داشت که در تریم پایه این خودرو نسخه تولید اقتصادی حذف شده اما دایون حذف آن در تریم پرچمدار را منتفی اعلام نکرده است.
این کوپه الکتریکی چینی در فضای کابین یک محیط مینیمال را ارائه می دهد که از فناورانه های آن باید به نمایشگر بزرگ ۱۷.۳۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در مرکز کنسول، نمایشگر هداپ ۷۰ اینچی، ۲ نمایشگر برای ردیف عقب، سیستم صوتی با ۱۹ امپلی فایر، سیستم تشخیص چهره راننده و… اشاره کنیم.
یوان هانگ وای۷ براساس معماری ۸۰۰ ولت الکتریکی توسعه یافته است که برند بوش سهم مهمی در آن دارد. حضور این فناوری به مفهوم شارژ پرسرعت باتری خودرو است. درباره ظرفیت باتری اطلاع رسانی نشده اما برد حرکتی خودرو ۸۰۰ و ۱۰۰۰ کیلومتر با توجه به تریم مورد اشاره قرار گرفته است.
یوان هانگ وای۷ مجهز به دو موتور الکتریکی ۳۳۵ اسب بخاری که هر کدام ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارند، خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا