خودرو

رونمایی برند «شرکت نادین خودرو» اولین واردکننده آئودی در ایران / اعلام مشخصات رسمی خودرو آئودی Q۴ e-tron

برند «شرکت نادین خودرو» اولین واردکننده آئودی در ایران رونمایی و مشخصات رسمی خودرو آئودی Q۴ e-tron نیز اعلام شد.
به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امشب (۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲) مراسم رونمایی برند «شرکت نادین خودرو» در مرکز خرید سام سنتر تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
شرکت نادین قرار است خدمات خود در صنعت خودرو کشور را به عنوان اولین واردکننده خودرو آئودی انجام دهد.
نادین خودرو به عنوان یک شرکت پیشرو و معتبر در زمینه واردات خودرو، با هدف ارائه خدمات با کیفیت، مشتری مداری و خدمات پس از فروش با پشتوانه بیش از ۱۰ سال در صنعت خودرو در خدمت مشتریان خواهد بود.
به گفته مسئولان شرکت نادین خودرو، این شرکت با داشتن تیمی متخصص و با تجربه، در تلاش است تا نیازها و خواسته‌های مشتریان را به صورت دقیق بررسی و رضایت آنها را جلب کند.
مشتریان نادین خودرو، با توجه به داشتن شبکه‌ گسترده‌ای از نمایندگان و نمایشگاه‌ها در سراسر کشور، می‌توانند به راحتی با این شرکت در تماس باشند و به مشاوره‌ حرفه‌ای و فنی از متخصصان آن دست پیدا کنند.
تیم خدمات پس از فروش نادین خودرو، آماده‌ ارائه خدمات تعمیر، تامین قطعات یدکی اصلی و هر گونه پشتیبانی فنی مورد نیاز مشتریان است.
مسئولان نادین خودرو اعلام کردند که هدف ما ایجاد رابطه‌ای بلند مدت و مطمئن با مشتریانمان است تا در زمینه خدمات دغدغه ای نداشته باشند.

اعلام مشخصات رسمی خودرو آئودی Q۴ e-tron
اولین خودرو وارداتی شرکت نادین خودرو، خودرو آئودی Q۴ e-tron خواهد بود. این خودرو برقی آئودی در کارخانه FAW Audi و در سه تیپ تولید می شود. حداکثر پیمایش خودرو آئودی Q۴ e-tron بین ۵۶۰ تا ۶۰۵ کیلومتر اعلام شده است.
حداقل زمان مورد نیاز برای شارژ شدن سریع خودرو مورد اشاره کمتر از ۴۰ دقیقه و حداقل زمان مورد نیاز برای شارژ شدن در حالت معمولی ۱۲ ساعت می باشد.
حداکثر توان خروجی آئودی Q۴ e-tron در تیپ های مختلف ۱۵۰ و ۲۳۰ کیلووات می باشد و حداکثر گشتاور در این خودروها ۳۱۰ و ۴۷۲ نیوتن بر متر است.
توان موتور الکتریکی در این خودرو در تیپ های مختلف ۲۰۴ و ۳۱۳ اسب بخار اعلام شده است.
طول، عرض و ارتفاع خودرو آئودی Q۴ e-tron نیز به ترتیب ۴۵۸۸، ۱۸۶۵ و ۱۶۲۶ میلی متر می باشد.
حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است و شتاب صفر تا صد را در تیپ های مختلف، ۶.۸۰ و ۸.۸۰ ثانیه می پیماید.
برای کسب سایر مشخصات و امکانات خودرو آئودی Q۴ e-tron در ۳ تیپ مختلف می توانید اینجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا