خودرو

محصول جدید آلفارومئو چشم‌ها را خیره کرد+ عکس

اقتصادنیوز: کراس اوور جمع جور آلفا رومئو میلانو به رغم کوچک بودن ابعاد، یکی از جا دارترین خودروهای کلاس خود است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، آلفا رومئو از کراس اوور جدید خود با نام میلانو رونمایی کرده است. خودروئی که به شدت دنباله رو زبان طراحی آلفا طی سال های اخیر است و البته جذابیت فوق العاده ای را پیش روی مخاطب قرار می دهد که کاملا عطر و بوی ایتالیایی دارد.
در پروفایل دماغه، آلفا گرافیک داخلی جالبی را برای هدلایت انتخاب کرده که نگاه مرموزی را همراه با ساختار مثلثی جلوپنجره ایجاد می کند، دقیقا حالتی شبیه اینکه حیوانی مخوف در حال نگریستن به طعمه خود است! در پروفایل عقب نیز شرایط مشابهی وجود دارد، چراغ های اصلی این قسمت نه تنها طراحی جدیدی را میزبانی می کنند بلکه یکی از زیباترین مناظر خودروئی سال های اخیر را معرفی می کنند.

رینگ های آلومینیومی در حالت پایه ۱۸ اینی و در تریم های پرفورمنس ۲۰ اینچی هستند.
کراس اوور جمع جور آلفا رومئو میلانو به رغم کوچک بودن ابعاد، یکی از جا دارترین خودروهای کلاس خود است. میلانو حدود ۳۹۶۲ میلیمتر در طول و ۱۸۲۹ میلیمتر در عرض توسعه یافته اما ظرفیت قسمت بار آن نزدیک به ۴۰۰ لیتر است که عدد قابل توجهی برای این اندازه محسوب می شود.
فضای داخل کابین از طراحی بسیار زیبایی بهره می برد. کنسول اصلی جلو، قاب آمپر، دریچه های سیستم تهویه، صندلی ها و… همگی عالی هستند و حس اسپرت جذابی را انتقال می دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا