خودرو

تحویل کیا K5، سونت و سلتوس به مشتریان (+عکس)

۳ محصول وارداتی کیا K5، سونت و سلتوس به مشتریان تحویل داده شد
شرکت کوشا خودرو از تحویل ۳ محصول وارداتی کیا K5، کیا سونت وکیا  سلتوس به مشتریان خبر داد.به گزارش عصر ایران شرکت کوشا خودرو اعلام کرد از روز گذشته تحویل دور جدید خودروهای کیا K۵، کیا سونت و کیا سلتوس را به مشتریان آغاز کرده است. براساس این گزارش، این خودروها علاوه بر تحویل حضوری به مشتریان در تهران، برای عاملیت های کوشا خودرو در سراسر کشور نیز ارسال شده است.
نسخه قابل عرضه از اپتیمای وارداتی در بازار ایران مجهز به موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی است که حتی از سیستم تزریق مستقیم سوخت (GDI) نیز بهره مند نشده و به همین دلیل فقط می تواند ۱۵۰ اسب بخار توان و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلو تحویل دهد.

از دیگر مشخصات فنی مهم این خودرو می توان به فرمان کمکی برقی و سیستم تعلیق عقب چند اتصاله یا مولتی لینکش اشاره کرد که موجب می شود سواری به نسبت نرمی فراهم شود.
این کراس اوور ساب کامپکت در بازار های حاشیه خلیج فارس به موتور ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز می شود که توان تولید نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دندهCVT  به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم. شتاب گیری در ۱۲.۵ ثانیه ثبت می شود و نهایت سرعت به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

کیا سلتوس ۲۰۲۳ با موتور ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی برای بازار ایران در نظر گرفته شده است، که توان تولید  ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا