خودرو

وقتی مرسدس بهتر از این نمی شود! (+تصاویر)

در بخش پیشرانه جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است.
عصر ایران- این مطلب به طور خاص طرفداران مرسدس بنز را مخاطب خود قرار می دهد! زیرا با یکی از عالی ترین نمونه های این اشراف زاده آلمانی سر و کار داریم. مرسدس- آ ام گ جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس دو درب کوپه که پرچمدار جدید خانواده جی تی محسوب می شود.
در بخش پیشرانه جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو ۸ سیلندر و یک موتور الکتریکی مرتبط با محور عقب استفاده شده است. بخش احتراقی پیشرانه به تنهائی ۶۰۳ اسب بخار  خروجی دارد و مجموع خروجی ساختار پلاگین هیبرید ۸۰۵ اسب بخار محاسبه شده است. گشتاور نیز عدد عالی ۱۰۴۷ نیوتن متر را نشان می دهد.
شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر طی ۲.۷ ثانیه به ثبت رسیده که این هم یک رکورد بسیار خوب برای کوپه خیابانی مرسدس محسوب می شود.
انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از باتری ۶.۱ کیلووات ساعت تامین می شود اما مرسدس بنز به برد الکتریکی خالص آن اشاره نکرده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات بیشتر این محصول جدید در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته دوکلاچه و سیستم تمام چرخ محرک اختصاصی فورمتیک پلاس استفاده شده است. رینگ های آلومینیومی در اندازه ۲۰ اینچی نصب شده اند که مشتری در حالت آپشن می تواند آن را به ۲۱ اینچی ارتقا دهد.
فرمان پذیری عقب و تعلیق تطبیقی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شوند.
در سیستم ترمز از کلاس کربن سرامیک استفاده شده که در چرخ جلو روتورهای ۱۶.۵ اینچی و کالیپر ۶ پیستونه نصب شده و در محور عقب روتور ۱۵ اینچی و کالیپر تک پیستونه فعال است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا