خودرو

(تصاویر) چانگان چینی، پیکاپ هانتر را معرفی کرد!

چانگان به طور رسمی از پیکاپ جدید هانتر رونمایی کرد؛ چانگان ادعا می‌کند این محصول اولین وانت مجهز به پیشرانه افزاینده برد حرکتی در جهان است.
طراحی ظاهری هانتر کاملا شبیه دیگر محصولات روز چینی است. در پروفایل دماغه از چراغ‌های اصلی باریک و جلوپنجره بسیار بزرگ استفاده شده است. تمامی تریم ها، دو کابین هستند و قسمت بار دارای پوششی از مواد ضد خش مقاوم است. بخوانید… قیمت پراید اوج گرفت؛ جدول قیمت انواع مدل‌های پراید محصول پوپولیسم خودرویی واردات دست‌دوم‌ها کلید خورد
به گزارش عصر ایران، چانگان به طور رسمی از پیکاپ جدید هانتر رونمایی کرد. چانگان ادعا می‌کند این محصول اولین وانت مجهز به پیشرانه افزاینده برد حرکتی در جهان است. هانتر در ۸ تریم و از قیمت ۱۹۴۵۰ دلار تا ۳۱۱۵۰ دلار در بازار چین عرضه خواهد شد.
تریم تک موتور الکتریکی چانگان هانتر برابر با ۱۷۷ اسب بخار خروجی دارد و این موتور با محور عقب در ارتباط است. تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک، یک موتور الکتریکی ۹۵ اسب بخاری را به محور جلو اضافه می‌کند.
تمامی ۸ تریم از باتری ۳۱.۱۸ کیلووات ساعت کلاس لیتیم آهن فسفات استفاده می‌کنند که برد حرکتی ۱۸۰ کیلومتر را در حالت الکتریکی خالص امکان پذیر می‌کند. برد پیکاپ هانتر در سیکل ترکیبی به ۱۰۳۱ کیلومتر می‌رسد.
این برد افزوده در واقع اثر فعالیت انجین ۲ لیتری توربو ۱۹۰ اسب بخاری است که البته نقشی در حرکت مستقیم محور‌های خودرو ندارد بلکه به عنوان یک ژنراتور برای شارژ باتری موتور‌های الکتریکی عمل می‌کند.
طراحی ظاهری هانتر کاملا شبیه دیگر محصولات روز چینی است. در پروفایل دماغه از چراغ‌های اصلی باریک و جلوپنجره بسیار بزرگ استفاده شده است. تمامی تریم ها، دو کابین هستند و قسمت بار دارای پوششی از مواد ضد خش مقاوم است.
یک پورت ریورز نیز در قسمت بار جانمایی شده که با توان ۳.۳ کیلووات امکان برق رسانی به لوازم برقی را دارد.
ظرفیت قسمت بار وانت چانگان بسیار کم است و تنها ۴۹۵ کیلوگرم محاسبه شده است.
نسخه استاندارد وانت هانتر از منظر ابعاد بدنه برابر با ۵۳۸۰ میلیمتر در طول، ۱۹۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۸۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز ۳۱۸۰ میلیمتر است.
این وانت یک نسخه بزرگ‌تر هم دارد که البته در طول رشد بیشتری داشته است. هانتر در این تریم برابر با ۵۶۳۰ میلیمتر در طول و ۳۴۳۰ میلیمتر در فاصله بین محور‌ها توسعه یافته است.
بدین ترتیب ابعاد قسمت بار نسخه استاندارد ۱۶۰۰ در ۱۵۹۵ در ۵۰۰ میلیمتر است و در نسخه بزرگ تر، ۱۸۵۰ در ۱۵۹۵ در ۵۰۰ میلیمتر است.
زوایه ورود ۲۹ درجه و خروج ۲۷ درجه از دیگر ویژگی‌های چانگان هانتر است.
در کابین از دو نمایشگر دیجیتال استفاده شده که اطلاعات کیلومتر ۷.۵ اینچی و تنظیمات سیستم سرگرمی ۱۲ اینچی است. شارژ بی سیم ۴۰ واتی، گرم کن صندلی، تریم چرم، سیستم تهویه با دسترسی برای ردیف عقب، سیستم صوتی با ۴ یا ۶ اسپیکر و… از دیگر ویژگی‌های کابین محسوب می‌شوند. قیمت هنوز مشخص نیست.
در بحث ایمنی نیز مواردی مانند کروز کنترل، نور اتوماتیک، برف پاک کن خودکار، سنسور‌های برخورد و… قابل اشاره هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا