خودرو

برند OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند


در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی “محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا” باشد.
در سال گذشته میلادی، برند OMODA&JAECOO با سرعت باورنکردنی، به رکورد صادرات بیش از ۱۶۰.۰۰۰ خودرو رسید و محصولات خود را به مشتریانی از بیش از ۴۰ کشور جهان عرضه کرد. محصولات گروه خانواده JAECOO از ابتدای آوریل سال گذشته میلادی و با شعار «از کلاسیک، فراتر از کلاسیک» وارد بازار جهانی شد و تجربه متمایزی از حس رانندگی آفرودی و رانندگی در شرایط سخت را در اختیار کاربران قرار داد.

با شتاب گرفتن روند استفاده از انرژی‌های نو در جهان، OMODA&JAECOO نیز از این رویکرد در محصولات و فناوری‌های خود استفاده خواهند کرد. با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، این برند در نظر دارد تا در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن از دو مدل J7 PHEV و J8 PHEV به‌عنوان دو مدل “پیشرو” در حوزه انرژی‌های نو رونمایی کند.
موفقیت J7 در بازار جهانی گواهی است بر حرکت اصولی JAECOO در مسیر تغییر پارادایم سنتی دنیای خودروهای آفرودی. اکنون با درنظرگرفتن استانداردهای جهانی می‌توان به این موضوع اعتراف کرد که JAECOO به دنبال پایه‌ریزی سری جدیدی از محصولات در سبد تولیدات خود است و اکنون می‌توان گفت که این محصولات، سازگار با انرژی‌های نو و مبتنی بر رویکرد توسعه پایدار هستند. به نظر می‌رسد که هدف این برند از رونمایی J7 PHEV و J8 PHEV ایجاد مزیت رقابتی در بازار محصولات مبتنی بر انرژی‌های نو و بهره‌گیری از یک رویکرد ماتریسی در ایفای نقش فعال در بازار فروش محصولات خودرویی است.
J7 PHEV فناوری خودروهای آفرود مبتنی بر انرژی جدید خود را بر اساس سیستم هوشمند All Road Drive (ARDIS) و با تمرکز بر حالت‌های Power، صرفه‌جویی در انرژی، ایمنی نهایی، ۴WD، فناوری هوشمند توسعه داده است.
دیگر محصول این سبد، J8 نیز از این ویژگی بی‌بهره نمانده است. J8 PHEV با پشتیبانی از نسل سوم هیبریدی جدید JAECOO به دنبال سطح جدیدی از محصولات مبتنی بر بهینه‌سازی مصرف انرژی است. چرا که تولیدکننده این خودرو در تلاش است که با طراحی متمایز، ساختار بازار خودروهای آفرودی مبتنی بر انرژی‌های نو را متحول کند.
به نظر می‌رسد که رقابت در صنعت خودروهای مبتنی بر انرژی جدید به رقابت استفاده از شاخصه‌های فناورانه معطوف شده است و شواهد حاکی از آن است که OMODA&JAECOO از این رویکرد برای توسعه محصولات خود در آینده استفاده خواهد کرد. شرکت مادر OMODA&JAECOO، نیز از همین رویکرد برای توسعه “فناوری” در سبد محصولات خود استفاده کرده است و به‌عنوان یکی از پیش‌گامان این عرصه در فضای بین‌الملل شناخته می‌شود.
در عصر انرژی جدید، OMODA&JAECOO به اولویت‌دادن به رویکرد “فناورانه” ادامه می‌دهد و پیشرفت‌های فناوری و نوآوری‌ها را در خط مقدم توسعه محصول و نوآوری‌های جدید و یکپارچه را دستور کار خود قرار می‌دهد. خبرهای رسیده حالی از آن است که این برند در نظر دارد تا از آخرین فناوری‌های مبتنی بر انرژی‌های نو را در کنفرانس مطبوعاتی معرفی محصولات جدید خود معرفی کند. آخرین فناوری ای که از آن می‌تواند به‌عنوان «نسل سوم PHEV هیبریدی» نام برد.

OMODA&JAECOO، در رویکردی منحصربه‌فرد و در مسیر ایجاد ارتباط پایدار بین مصرف‌کنندگان و محیط‌زیست رویکردی را تحت عنوان “فراتر از یک خودرو” در پیش گرفته است تا علاوه بر تمرکز بر زندگی در دنیای آینده، نگاهی کاربرمحور به محصولات خود داشته باشد. با این رویکرد، این شرکت خودروسازی سناریوهایی را برای توسعه محصولات خود به کار گرفته است که از آن می‌تواند به “زندگی مبتنی بر فناوری”، “زندگی در دنیای مد”، “تجربه زندگی آفرود” اشاره کرد. به همین منظور این برند جهانی با همکاری با کمپین‌ها، فعالان خودرویی و حرفه‌ای‌ها به دنبال شناساندن ارزش‌های محیطی جدیدی به مخاطبان خود است.
شایان‌ذکر است که در طول نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن، OMODA&JAECOO یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ در مقر خود در ووهو چین برگزار خواهد کرد و به طور رسمی از اولین ربات gait-walking و بیونیک جهان به نام Mornine نیز رونمایی خواهد کرد. بنا به گزارش‌ها، Mornine اولین ربات gait-walking و بیونیک جهان در جهان است که توسط Chery Automobile، شرکت مادر OMODA&JAECOO، با همکاری AiMOGA، شریک استراتژیک Chery Automobile ساخته شده است.
Mornine با بهره‌گیری از انرژی الکتریسیته و به‌عنوان یک ربات دوپایه و هوشمند انسان‌نما طبقه‌بندی می‌شود که از کاربردهای نوآورانه‌ای از مواد مختلف بیومیمتیک برای شبیه‌سازی تصویر دیجیتال انسان استفاده می‌کند. در راستای پیاده‌سازی Mornine، شرکت OMODA&JAECOO یک استراتژی «سه‌مرحله‌ای» با هدف اصلاح تدریجی فناوری و تنوع بخشیدن به عملکردها، تبدیل‌شدن از یک متخصص خدمات هوشمند در فروشگاه‌های خرده‌فروشی به یک همراه عاقل در زندگی خانگی، با تمرکز بر توسعه و بهینه‌سازی عمیق برای سناریوهای برنامه خاص را به کار بسته است.
در طول این رویداد، Mornine در تعامل مستقیم چندوجهی با مهمان‌ها در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد و عملکرد تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به طور کامل از جذابیت هوشمند این فناوری آینده استفاده کنند.
اولین عرضه جهانی این محصول، مبتنی بر پیشرفت در فناوری‌های جدید، و همسو با اکوسیستم‌های جدید به‌زودی رونمایی خواهد شد. برند اومودا و لوکانو با نام OJ در ایران حضور خواهد یافت. منتظریم تا مشارکت و نقشه OMODA&JAECOO در توسعه این خط را ببینیم. باید منتظر بود و دید که آیا اکوسیستم‌ها، فصل جدیدی از توسعه پایدار را برای صنعت خودروسازی جهانی تشکیل می‌دهند خواهند داد؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا