خودرو

متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ عرضه اقساطی چهار محصول جدید آغاز شد+ شرایط پرداخت

اقتصادنیوز: مدیران خودرو عرضه چهار محصول خود را به صورت قسطی آغاز می کند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران،‌ تیگو ۸ پرو هیبرید e پلاس، تیگو ۸ پرومکس، فونیکس FX و تیگو ۷ پریمیوم از ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.
مدیران خودرویی اعلام کرده اند متقاضیان می توانند علاوه بر خرید نقدی خودروهای یاد شده، محصولات عرضه شده در این طرح فروش را به صورت اقساطی نیز به متقاضیان واگذار می کنند.
آن طور که این خودروساز خصوص اعلام کرده است متقاضیانی که قصد خرید چهار محصول عرضه شده را دارند باید ۶۰ درصد قیمت خودروی مورد نظر خود را پرداخت کرده و الباقی را به صورت اقساطی به این خودروساز پرداخت کنند.
مدیران خودرویی ها تعهد داده اند که خودروهای عرضه شده در این طرح فروش را دربازه زمانی ۹۰ روزه به خریداران تحویل دهند.
اقتصادنیوز: کاهش تیراژ تولید خانواده پژو آن هم در بهمن ۱۴۰۲ خبر خوبی برای بازار نیست. افت تولید خودرو همواره تاثیر منفی روی قیمت های بازاری گذاشته و نمودار قیمت خودروها را در بازار صعودی می کند.
اطلاعیه منتشر شده در ارتباط با این طرح فروش نقد و اقساطی مشخص نمی کند خودروهای عرضه شده با چه رنگ هایی عرضه می شوند بنابراین خریداران برای اطلاع از حزییات این طرح فروش می توانند به نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه کنند.
براساس لیست قیمتی مدیران خودرو در حال حاضر تیگو ۸ پرو هیبرید e پلاس با قیمتی حدود دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرومکس با قیمتی حول و حوش دو میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمتی نزدیک به یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و تیگو ۷ پرو پریمیوم نیز با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در تیررسی متقاضیان قرار دارد.
اقتصادنیوز: به زودی مردم جهان می‌توانند در ترافیک با یک خودروی پرنده برقی حدود ۲۹۷ هزار دلای از ترافیک سنگین عبور کنند.
بررسی قیمت های بازاری خودروهای یاد شده خبر از فاصله میان قیمت های کارخانه و بازار می دهد. متقاضیان چنانچه در این طرح فروش شرکت کنند می توانند از سودی حدود ۲۰۰ میلیون تا ۳۶۵ میلیون تومانی بسته به نوع خودرویی که انتخاب می کنند، بهره مند شود.
تیگو ۸ پرومکس در سر لیست فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار قرار دارد. این خودرو با قیمت حدود دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومانی در بازار داد و ستد می شود. بنابراین خرید این خودور از مسیر طرح جدید فروش مدیران خودرو سودی حدود ۳۶۵ میلیون تومانی را به حساب خریداران این خودرو واریز می کند.
فونیکس FX در رتبه دوم قرار دارد. چنانچه خریداران این خودرو را انتخاب کنند می توانند سودی حدود ۳۵۰ میلیون تومانی را نصیب خود کنند. قیت بازاری این خودرو حول و حوش دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است.
تیگو ۸ پرو هیبرید پلاس نیز با قیمت دو میلیارد و ۹۷۰ تومان از بازار قابل خریداری است. با توجه به قیمت کارخاته ای این خودروی هیبریدی خریداران سودی حدود ۲۰۰ میلیون تومانی را نصیب خود می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا