خودرو

دنا پلاس اتومات آپشنال در بازار قیمت خورد


با تحویل دنا پلاس توربو آپشنال به مشتریان، شاهد آگهی شدن این خودرو در پلتفرم های خرید و فروش و تعیین قیمت برای این خودرو هستیم که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال یکی از محصولاتی است که شورای رقابت اواخر مهر ماه امسال قیمت نهایی آن را مشخص کرد. حال با عرضه این خودرو به بازار، شاهد قیمت گذاری عجیب این محصول در آگهی های خرید و فروش هستیم. سرعت آکهی شدن این خودرو به خوبی نشان می دهد که اکثر خریداران، مصرف کننده نبوده و صرفا بخاطر سود گزاف این محصول، آن را خریده اند.
با نگاهی به آگهی های دنا پلاس توربو اتومات آپشنال متوجه می شوید که این خودرو در بازار از حدود ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان الی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. اعدادی که این خودرو را مستقیما در مقابل گزینه هایی همچون آریزو ۵ اسپرت و ریسپکت (کم کار) و… قرار میدهد.
در همین ابتدا لازم است بدانید که دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در اصل همان دنا پلاس جوانان است که به‌جای پیشرانه EFP، از همان پیشرانه TC7 برایش استفاده شده است. این خودرو به پیشرانه ۱۶۴۵ سی سی توربوشارژر TC7 یا همان EF7 توربو مجهز است. این پیشرانه قدرت ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT توان را به چرخ های جلوی دنا پلاس توربو اتوماتیک می رساند.
نسخه آپشنال نسبت به دنا پلاس معمولی آپشن های بیش تری دارد که سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور و باران، دکمه استارت، سنسور پایش فشار تایر (TPMS)، آینه الکتروکرومیک، فرمان D و سیستم کنترل پایداری از جمله آن هاست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا