خودرو

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 با تحویل ۱۲۰ روزه + جدول اسفند ۱۴۰۲


سانیار موتور به مناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان، طرح فروش اقساطی کراس اوور تیگارد X35 را آغاز کرده است. این طرح از روز چهارشنبه، مورخ ۱۰ اسفندماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
در بخشنامه جدید سانیار موتور، تیگارد X35 به صورت اقساطی و با تسهیلات بدون ضامن در معرض فروش گذاشته شده است. متقاضیان می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های مجاز تیگارد در سراسر کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این طرح ویژه اقدام کنند. نام نمایندگی‌های مجاز در وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی tigardmotor.com درج شده است.
تیگارد در طرح استقبال از ماه رمضان با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. متقاضی می‌بایست ۲۹۵ میلیون تومان را در زمان ثبت‌نام به حساب شرکت تولیدکننده واریز کند. پس از گذشت ۳۰ روز از ثبت قرارداد، متقاضی موظف به پرداخت مبلغ ۱۹۵ میلیون تومان دیگر به عنوان پیش‌پرداخت است. مابقی پول با احتساب سود مشارکت ۱۸ درصد سالیانه و در قالب اقساط یک‌ساله (بدون کارمزد) الی سه‌ساله تسویه می‌شود.
تیگارد X35 در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای قابل سفارش است. خودروها به عنوان مدل ۱۴۰۳ شماره‌گذاری شده و پس از گذشت ۱۲۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند. توجه داشته باشید که سند هرچند به نام مشتری، ولی تا پس از تسویه‌حساب کامل در رهن شرکت باقی می‌ماند. سود انصراف و تأخیر نیز به صورت سالانه و به ترتیب، ۱۲ و ۲۴ درصد اعلام شده است.
هزینه‌های جانبی مثل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش‌افزوده، عوارض شماره‌گذاری و … بر اساس تعرفه‌های سال جاری در نظر گرفته شده اند و مسلما با تغییر قوانین و نرخ‌ها، مابه‌التفاوت مبلغ در زمان صدور دعوت‌نامه اعلام شده و از مشتری دریافت می‌شود. جدول شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 ویژه ماه مبارک رمضان را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا