خودرو

هیوندای استخدام می‌کند

بزرگ‌ترین خودروساز کره جنوبی، از طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال خود برای ارتقای رقابت‌پذیری در بازار جهانی رونمایی کرده است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از KBS، شرکت خودروسازی هیوندای روز چهارشنبه اعلام کرد که ۶۸ تریلیون وون ( حدود ۵۱ میلیارد دلار آمریکا) در این برنامه سرمایه گذاری و تا سال ۲۰۲۶ ، ۸ هزار نفر را در کره جنوبی استخدام خواهد کرد. این خودروساز انتظار دارد این طرح سرمایه‌گذاری بیش از ۱۹۸ هزار شغل ایجاد کند.
هیوندای با اعلام جزئیاتی از برنامه سرمایه‌گذاری و اشتغال بلندمدت غیرمعمول، اعلام کرد: این طرح بخشی از تلاش‌ها برای تضمین رشد آینده از طریق تغییر مداوم و نوآوری در دورانی بوده که مرزهای بین صنایع در حال محو شدن است.
هیوندای موتور قصد دارد ۴۴ هزار نفر را در صنایع جدید مانند خودروهای نرم افزار محور، ۲۳ هزار نفر در بخش توسعه خودروهای جدید و پروژه های جهانی و ۱۳ هزار کارگر ارشد استخدام کند.
این خودروساز قرار است تا سال ۲۰۲۶، ۶۸ تریلیون وون در کره جنوبی سرمایه‌گذاری کند که میانگین سالانه آن بین ۷ تا ۲۲ تریلیون وون خواهد بود که که ۳۰ درصد بیشتر از ۱۷تا ۵ تریلیون وون سرمایه گذاری شده در سال ۲۰۲۳ است.
بیش از نیمی از سرمایه گذاری، یا ۳۵تا ۳ تریلیون وون، برای زیرساخت های تحقیق و توسعه جدید و خطوط مونتاژ خودروهای الکتریکی صرف می‌شود در حالی که ۳۱ ۱ تا تریلیون وون به تحقیق و توسعه اختصاص خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا