خودرو

این مدل پژوپارس ۲۱۰ میلیون گران شد + جدول

اقتصادنیوز: بازار خودرو در حالی از امروز به‌شکل جدی آغاز به کار می‌کند که در نیمه دوم سال گذشته و به خصوص سه ماهه پایانی سال شاهد تغییرات شدید قیمتی بود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، گزارش‌ها نشان می‌دهد که خودرو پرطرفدار پژوپارس از آذرماه سال گذشته مرزهای قیمتی را شکست. آن‌طور که در آگهی خودروها دیده می‌شود، پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ در بازار ۸۰۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است که رشد نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومانی در نیمه دوم سال داشته است.
اقتصادنیوز : محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند.
همچنین پژوپارس LX مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۷۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این مدل پژوپارس هم در بازار در ۶ ماهه دوم سال در حدود ۲۱۰ میلیون تومان گران شده است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که پژوپارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۶۹۵ میلیون تومان رسیده که افزایش ۱۷۵ میلیون تومانی در نیمه دوم سال گذشته داشته است. در عین حال، پژوپارس ELX-XU۷P مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۷۰۵ میلیون تومان دیده می‌شود. این خودرو در نیمه دوم سال ۱۶۰ میلیون تومان گران شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا