خودرو

قهرمانی در قلب کوهستان با MVM


مدیران خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه تولید خودرو، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده خصوصی خودرو در کشور همواره در تلاش بوده تا با دیدگاهی متفاوت از دیگر برندهای این حوزه به دنبال حمایت از قشر جوان و تولید محصولات جوان‌پسند باشد. مدیران خودرو با بیش از ۶۰۰ هزار خریدار، یکی از محبوب‌ترین خودروسازان خصوصی کشور است که یکی از دلایل آن را می‌توان تفکر جوان‌گرایی و تولید محصول مطابق با سلیقه و ضروریت‌های این قشر دانست.دیدگاه مدیران خودرو در بازار ایران هم از همین رویه پیروی می‌کند و به همین دلیل است که محصولات مدیران خودرو و برند ام وی ام در میان نسل جوان کشور طرفداران بسیاری دارد.

حمایت ام وی ام از ورزش‌هایی مانند اسکی و تنیس خود موید این موضوع است که این شرکت مسیر کاری خود را در حمایت از جوانان پرشور ایران به ویژه در رشته‌های ورزشی می‌داند و نگاه ویژه‌ای به این قشر جامعه دارد.این نوع دیدگاه حتی در تولید و طراحی محصولات ام وی ام نیز حاکم بوده و تمامی محصولات این شرکت با ظاهری مدرن و اسپرت و البته امکاناتی جذاب تولید می‌شوند. توجه به علایق و نیازهای نسل جوان در تولیدات شرکت ام وی ام به چشم می‌خورد و به همین علت است که محصولات این شرکت برای قشر جوان، جذابیت بسیاری دارد.
اسکی‌بازان کشور در انتظار دومین دوره مسابقه جایزه بزرگ اسنوبرد MVM کاپ پس از برگزاری موفق اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ ام وی ام اسنوبرد کاپ در زمستان سال گذشته، ام وی ام مفتخر است تا تمامی علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی را به دومین دوره این مسابقات دعوت کند. مسابقات اسنوبرد جام ام وی ام یک رویداد سالانه بوده که امسال میزبان برترین ورزشکاران اسکی کشور در پیست دیزین شهر تهران است. حضور چهره‌های مطرح و قهرمانان کشوری و بین‌المللی اسکی اسنوبرد کشور در مسابقه جایزه بزرگ ام وی ام اسنوبرد کاپ سال گذشته باعث شد تا به بیان خود ورزشکاران شاهد یکی از حرفه‌ای‌ترین و سخت‌ترین پیکارهای اسکی اسنوبرد کشور در چند سال اخیر برگزار شود. حال دوره جدید این مسابقات نیز با حمایت کامل برند خودروسازی MVM در اسفند ۱۴۰۲در پیست دیزین برگزار می‌شود. لازم به ذکر است این رویداد با همکاری فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی برگزار شده و ام وی ام میزبان برترین ورزشکاران اسکی اسنوبرد از سراسر کشور خواهد بود.

برنامه‌های متنوع و جوایز ویژه MVM برای تماشاگران همچون سال گذشته در کنار برگزاری مسابقه جایزه بزرگ اسکی اسنوبرد ام وی ام کاپ، برنامه‌‌های متنوعی با حضور بازیگران مطرح سینما، تلویزیون و چهره‌های شاخص فضای مجازی برای تماشاگران این رویداد در نظر گرفته شده است. همه افرادی که در این رویداد حاضر شوند می‌توانند در برنامه‌های جذاب ام وی ام شرکت کرده و برنده جوایز ارزشمند ما از جمله گوشی همراه، اسپیکر بلوتوثی و غیره شوند.

کراس‌اوور اسپرتX55 پرو، پرچمدار ام وی ام در مسابقات اسنوبرد شرکت ام وی ام تصمیم دارد تا کراس‌اوور X55 پرو، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این شرکت را با خود به پیست دیزین بیاورد. این خودرو با عناصری کاملا مدرن و به‌روز که در تولیدات برندهای مطرح جهان هم به چشم می‌‌آید طراحی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به جلوپنجره ماتریسی کهکشانی و سپر اسپرت با تریم قرمز اشاره کرد که در مدل‌های همرده و رقیب ایکس ۵۵ پرو دیده نمی‌شود. در واقع وجه تمایز محصولات ام وی ام با رقبای خود در بازار ایران توجه به علایق گروه مخاطبین جوان است، در X55 پرو نیز مجموعه‌ای از امکانات فنی و عناصر طراحی جوان‌پسند و مطابق با طراحی روز استفاده شده که محبوبیت آن در بازار ریشه در همین خصوصیت‌ها دارد.

زیر کاپوت ایکس ۵۵ پرو، از پیشرانه تقویت شده ۱.۵ لیتری توربوشارژ استفاده شده که نسبت به نسل قبل خود بهبود یافته و می‌تواند تا ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. قدرت و گشتاور X55 پرو از مزیت‌های این خودرو نسبت به رقبا است. این ویژگی ام وی ام X5 پرو را به یک کراس‌اوور پر قدرت شهری و بین شهری تبدیل کرده که شما را به راحتی در دل جنگل، کویر و مسیرهای پر پیچ و خم کوهستانی حتی در فصل زمستان به مقصد می‌رساند. گیربکس ۹ سرعته CVT جدید این خودرو هماهنگی بیشتری با پیشرانه توربو شارژ دارد که باعث می‌شود مصرف سوخت X55 پرو به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

در داخل ایکس ۵۵ پرو با یک طراحی زیبا و جذاب مواجه می‌شوید، نورپردازی داخلی، نمایشگر لمسی ۱۰.۲ اینچی، شارژر بی‌سیم در کنسول وسط، گرمکن صندلی سرنشیشنان جلو و دیگر امکانات جذاب این خودرو از آپشن‌هایی هستند که در رده قیمتی X55 پرو نمی‌توانید در دیگر محصولات بازار پیدا کنید. امکانات لاکچری و مدرن این خودرو باعث می‌شود تا حس نشستن پشت فرمان یک خودرو کاملا مدرن، لاکچری و بالارده را تجربه کنید. تمامی این موارد در حالی است که X55 پرو با قیمت کاملا رقابتی وارد بازار شده و در طرح‌های فروش متعدد ام وی ام می‌توانید محصولات این شرکت را با شرایط مناسب خریداری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا