خودرو

شاسی بلندی که همه رقبا به آن تعظیم می‌کنند! / تاج قدرت بر سر این هیولای آمریکایی /عکس

کادیلاک اسکلید V به معنای واقعی، یک جانور عظیم‌الجثه و وحشی است. با وجود مشخصات قوی و جالب‌توجه، تیونرهای بزرگی مانند هنسی به دنبال تقویت بیشتر این خودرو هستند.
امیرمسعود عابدین: این خودرو در حالت عادی از یک موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژر با قدرت ۶۸۲ اسب بخار و گشتاور ۸۸۵ نیوتن متری بهره می‌برد. اکنون هنسی پرفورمنس با پکیج H850، آن را سریع‌تر از قبل کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، برای تقویت عملکرد این SUV، تیونر تگزاسی یک سوپرشارژر ارتقا یافته، میل بادامک سفارشی، دریچه‌های ورودی و اگزوز جدید نصب کرده است. سپس ECU این خودرو را تنظیم کرده و به آن اجازه می‌دهد تا ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۵۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

هنسی هنوز آمار شتاب و حداکثر سرعت اسکلید V با پکیج H850 را منتشر نکرده است. تنها چیزی که هنسی از این خودرو در مسیر مسابقه نشان داده این است که رم ۱۵۰۰ TRX را به‌راحتی شکست می‌دهد. لازم به ذکر است که رم TRX می‌تواند در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد!

قرار است ۱۰۰ دستگاه از اسکلید با پکیج H850 ساخته شود. هر هنسی H850 دارای پلاک موتور با شماره سریال و نشان ویژه است. همچنین می‌توان آن را با رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی براق یا نقره‌ای انتخاب کرد. مانند تمام به‌روزرسانی‌های این تیونر، بسته H850 با ضمانت محدود ۳ساله / ۳۶۰۰۰ مایلی ارائه می‌شود. قیمت این کیت هنوز اعلام نشده است.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۲۲۷۲۲۷

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا