خودرو

خودرو ری‌را برقی و بنزینی، و تارا اتوماتیک V۴ به نمایش عمومی در می آید (+زمان و مکان)

جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله خودرو ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V۴، به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.
به گزارش پرشین خودرو، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با مشارکت گروه صنعتی ایران خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.
گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله خودرو ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V۴، به نمایش گذاشته خواهد شد.
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا