خودرو

پرتقاضاترین بنز سامانه جانبازان/ عکس

براساس گزارش اسب‌بخار، بیشترین تقاضا در سامانه جانبازان مربوط به دو برند آلمانی بنز و ب‌ام‌و بوده‌است؛ براین اساس مرسدس بنز A۱۸۰ سدان با ۸۱۱ درخواست در رده اول، بنز C۱۸۱ با ۶۹۱ درخواست در رده دوم و ب‌ام‌و ۳۱۸i با ۶۶۵ درخواست در رده سوم قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرسدس بنز A۱۸۰ به پیشرانه ۱.۳ لیتری توربوشارژر مجهز است که ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. تمامی قدرت و گشتاور به دیفرانسیل جلو منتقل می‌شود و عمل انتقال قدرت را جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه برعهده دارد.
این مجموعه اقتصادی، عملکردی بهینه داشته و مصرف سوختی برابر ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی را ثبت می‌کنند. واسط کاربری مرسدس بنز موسوم به MBUX و نمایشگر ۱۰ اینچی به همراه فرمان صوتی، به همراه رهیاب ماهواره‌ای، عمده امکانات رفاهی کابین خودرو را تشکیل می‌دهند.

واسط کاربری مرسدس بنز هوشمندانه عمل می‌کند و توانایی یادگیری ترجیحات مالک خودرو را خواهد داشت. علاوه برآن، می‌تواند با تشخیص لهجه مالک خودرو، فرامین وی را بهتر و دقیق‌تر دریافت کند. به مشتریانی که به تجهیزات الکترونیکی و آپشن‌های فناورانه علاقمند هستند، توصیه می‌شود مدتی برای خرید مرسدس بنز کلاس A صبر کنند، چرا که واسط کاربری مرسدس بنز به تازگی در محصولات این شرکت نصب می‌شود.

ویژگی‌های ایمنی مرسدس کلاس A نیز در نوع خود جالب هستند. سیستم رهیاب ماهواره‌ای، سنسورهای پارک جلو و عقب که در پارک خودرو کمک می‌کنند، نگهدارنده فعال بین خطوط، سیستم شناسایی علائم جاده، ترمز خودکار یکپارچه و دوربین عقب، امکانات ایمنی این خودرو را تشکیل می‌دهند و اگر مشتری علاقه داشته باشد تا خودرویش با مرسدس S کلاس رقابت کند، می‌تواند دوربین استریو و کامپیوتر محاسباتی قدرتمندتر را برای خودروی خود برگزیند.

رینگ‌های هجده اینچی، صندلی‌های مجهز به چرم مصنوعی، تهویه هوای یک منطقه‌ای، همگام‌سازی با تلفن‌های هوشمند و رینگ‌های ۱۷ اینچی بخشی دیگر از امکانات جانبی مرسدس A کلاس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا