خودرو

پیوند مفهوم لوکس و انرژی های پاک توسط اکسید

برند اکسید در نظر دارد تا با آغاز نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ که از ۲۵ آوریل آغاز می شود، تعریفی جدید از خودروهای لوکس و روند هویتی و استراتژیکی این برند را به نمایش بگذارد.
به گزارش اقتصادآنلاین، اکسید در روز نخست نمایشگاه اتوشو پکن، جدیدترین دستاورد هایش در زمینه خودروهای با انرژی پاک را به نمایش خواهد گذاشت. این دستاورد ها در قالب برند EXLANTiX که از حدود یک سال قبل متولد شده به نمایش گذاشته خواهد شد. محصولات جدید اکسید بر پایه انرژی پاک از مدل های ES و RX در نسخه پلاگین هایبرید PHEV در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد و اکسید با این محصولات، گزینه های بیشتری به مشتریان کلاس پریمیوم و لوکس خودروهای پاک ارائه خواهد کرد.
مسیر تازه اکسید از نمایشگاه خودرو پکن آغاز می شود و به نمایش محصولات Eco این برند در ۲۹ آوریل در شهر ووهو (مرکز تولید اکسید) می رسد. این نمایشگاه مرکزی برای نمایش محصولات جدید اکسید بر پایه تفکر انرژی های نوین و پایبندی به روح لوکس محصولات می شود و هدف اصلی هویت طراحی این محصولات جدید توسط اکسید، پیوند خودروهای لوکس و طبیعت خواهد بود. برند اکسید همچنین در روز ۲۹ آوریل برنامه گردهمایی بزرگ نمایندگانش در سراسر جهان را دارد که در آن برنامه های استراتژیک این برند برای آینده تشریح خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا