خودرو

معلم برتر در حوزه «کسب و کار خودرو» را انتخاب کنید

فعالان عرصه صنعت خودرو کشور تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند تا معلم برتر در حوزه «کسب و کار خودرو» را انتخاب و معرفی کنند.
به گزارش پرشین خودرو، امروزه نیروی انسانی مهمترین و راهبردی‌ترین منبع برای هر سازمانی به حساب می‌آید؛ به روز نگاه داشتن دانش و اطلاعات کارکنان، یکی از عوامل موفقیت برای فعالیت‌های سازمانی است. به همین سبب نمی‌توان از نقش مهم آموزش، در پرورش کارکنان ماهر و متخصص چشم‌پوشی کرد. در این میان استفاده از مدرسان شایسته و با صلاحیت کمک شایانی به سازمان‌ها در رسیدن به اهداف مورد نظر می‌نماید.
«اندیشکده خودرو» در نظر دارد به مناسبت روز معلم؛ و گرامی‌داشت تمامی کسانی که در توسعه و پیشرفت مباحث آموزشی صنعت خودرو فعالیت کرده‌اند؛ نظرسنجی مختصری انجام دهد. به همین مناسبت بسیار خشنود خواهیم شد حداکثر تا تاریخ هفتم اردیبهشت ماه نام ۵ نفر از موثرترین آموزگاران و معلمانی را که به عقیده شما می‌توان آنها را در زمره «برترین معلمان حوزه کسب و کار خودرو» برشمرد به همراه شرح کوتاهی از چرایی این انتخاب به ایمیل «autothinktank@gmail.com» ارسال کنید.
«اندیشکده خودرو» به پاس همراهی شما عزیزان؛ در نظر دارد با دعوت از نفرات انتخابی این طرح؛ چند دوره آموزشی برگزار کند؛ حضور در دوره‌های آموزشی برای شرکت کنندگان در این نظر سنجی با تخفیف ۵۰ درصدی همراه خواهد بود.
به عنوان مثال:
به نظر اینجانب …….
۱-    خانم / آقای ……………. معلم تاثیرگذاری بود به این دلیل که ………………
۲-    خانم / آقای ……………. معلم تاثیرگذاری بود به این دلیل که ………………
۳-    و ….

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا