خودرو

افزایش گارانتی محصولات برند جک آرین دیزل به ۳ سال یا ۳۰۰۰۰۰ کیلومتر


در یک اقدام جدید و با هدف افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات بهتر پس از فروش، شرکت آرین دیزل نماینده رسمی محصولات برند جک در کشور، اقدام به افزایش گارانتی کلیه محصولات این برند نموده است. بر اساس این تصمیم، تمامی خودروهای جک که از ابتدای سال ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده شده‌اند، از گارانتی سه ساله یا ۳۰۰ هزار کیلومتری، هرکدام زودتر فرا رسد، برخوردار خواهند بود.
این تصمیم آرین دیزل که در راستای تعهد این شرکت به ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش صورت گرفته است، شامل حال تمامی کامیونت‌های برند جک می‌گردد. بر این اساس، مشتریانی که از تاریخ یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ به بعد، یکی از محصولات برند جک را خریداری نموده‌اند، می‌توانند از گارانتی سه ساله یا ۳۰۰ هزار کیلومتری این شرکت بهره‌مند شوند.
شرایط و ضوابط گارانتی جدید شرکت آرین دیزل برای محصولات برند جک به شرح زیر است:
مدت زمان گارانتی: سه سال یا ۳۰۰ هزار کیلومتر، هرکدام زودتر فرا رسد.
تاریخ شروع گارانتی: تاریخ تحویل خودرو به مشتری.
شمول گارانتی: کلیه محصولات برند جک اعم از کامیونت‌ها.
شرایط و ضوابط: مطابق با شرایط و ضوابط گارانتی شرکت آرین دیزل.
برای بهره‌مندی از خدمات گارانتی، مشتریان محترم می‌بایست به نمایندگی‌های مجاز آرین دیزل در سراسر کشور مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این گارانتی شامل تمام قطعات فنی خودرو به غیر از قطعات مصرفی می‌گردد.
با این اقدام، آرین دیزل به دنبال آن است تا با افزایش میزان گارانتی محصولات برند جک، تجربه خرید و استفاده از این محصولات را برای مشتریان خود به بهترین نحو رقم زند و در عین حال، رضایت آنان را نیز جلب نماید. این شرکت همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات باکیفیت، اعتماد مشتریان را به محصولات خود جلب کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا