خودرو

تصاویر فضای داخلی کراس اوور جدید دانگ فنک منتشر شد + عکس


تصاویر رسمی داخل کابین خودروی دانگ فنگ فنگشن L7 منتشر شد. این خودروی جدید در رده شاسی‌بلندهای کامپکت قرار می‌گیرد و در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

از نظر فضای داخلی، دانگ فنگ فنگشن L7 به سیستم هوشمند WindLink OS 3.0 و تراشه ۸۱۵۵ به صورت استاندارد مجهز خواهد بود. همچنین دارای یک صفحه کنترل مرکزی ۱۴.۶ اینچی + نمایشگر LCD 10.25 اینچی است که با روشنایی محیطی ریتمیک ۱۲۸ رنگ همراه می‌شود.
از نظر ظاهری، دانگ فنگ فنگشن L7 جدید از جلوپنجره بسته با طراحی بزرگ در پایین بهره می‌برد. دستگیره‌های مخفی درب محبوب نیز غایب نخواهند بود و پشت خودرو نیز به یک سپر عقب اسپورت مجهز شده است. از نظر ابعاد بدنه، طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۴۶۷۰، ۱۹۰۰ و ۱۶۲۵ میلی‌متر است و فاصله محوری آن ۲۷۷۵ میلی‌متر می‌باشد.

در بخش پیشرانه، خودروی جدید دانگ فنگ فنگشن L7 به یک سیستم هیبریدی پلاگین‌ متشکل از یک موتور ۱.۵ توربو + موتور الکتریکی مجهز شده است که حداکثر قدرت موتور ۱۱۳ کیلووات است. همچنین یک باتری ۳۰.۳۲ کیلووات ساعتی ارائه می‌کند که برد الکتریکی ۲۰۵ کیلومتر و برد ترکیبی تا ۱۵۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا