خودرو

چانگان CS75 برای سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی شد


چانگان CS75 یک کراس‌اوور متوسط در سبد محصولات این شرکت چینی است که در جایگاهی بالاتر از چانگان CS55 قرار دارد. این خودرو برای سال ۲۰۲۴، چند به‌روزرسانی را دریافت کرده است. تصاویر این خودرو در نمایندگی‌های فروش چانگان واقع در چین منتشر شده است که نسخه جدیدی از چانگان CS75 را به نمایش می‌گذارند.
همانند اکثر فیس‌لیفت‌ها، بخش قابل توجهی از تغییرات ظاهری چانگان CS75 مربوط به نمای جلو خودرو و جلوپنجره آن هستند. سپر باز طراحی شده و جلوپنجره متفاوت با ابعادی بزرگتر اکنون به این خودرو اضافه شده‌اند تا ظاهر چانگان CS75 شبیه به برادر بزرگترش یعنی چانگان CS95 شود. درون کابین خودرو نیز یک اهرم تعویض دنده جدید را می‌بینیم. در نهایت سیستم‌های کمک راننده جدیدی به چانگان CS75 اضافه شده‌اند که قابلیت رانندگی خودران را در اختیار راننده قرار می‌دهند.
انتظار می‌رود فروش چانگان CS75 فیس‌لیفت طی هفته جاری در چین آغاز شود. این خودرو در روسیه نیز عرضه شده است و روس‌ها انتظار دارند تا نسخه فیس‌لیفت چانگان CS75‌ نیز به بازار این کشور عرضه شود. با این حال بعید به نظر می‌رسد که سایپا یا شرکتی دیگر تصمیمی برای عرضه چانگان CS75 به بازار ایران داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا