خودرو

پس از شیائومی نوبت به خودروی هواوی رسید + عکس

هواوی در میان هیاهو فراوان برای خودرو شیائومی، از آغاز تحویل لوکسید S۷ به مشتریان خبر داد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، همزمان با استقبال شدید از خودرو شیائومی SU۷، یو چنگدونگ، مدیرعامل کسب‌وکار محصولات مصرفی هواوی، در ویبو اعلام کرد که تحویل سدان الکتریکی Luxeed S۷ به مشتریان آغاز شده است.
خودرو لوکسید S۷ محصول مشترک هواوی و چری محسوب می‌شود. به‌گفته‌ی چنگدونگ چالش‌های تولید خودرو که به کمبود تراشه و مشکلات خطوط تولید نسبت داده می‌شد برطرف شده است و لوکسید S۷ در تعداد قابل توجهی آماده‌ی تحویل به مشتریان است. خودرو هواوی در زمان معرفی هیجان زیادی در بازار ایجاد کرد و تا آذر ۱۴۰۲ بالغ‌بر ۲۰ هزار دستگاه از آن توسط مشتریان پیش‌خرید شد. قیمت خودرو مورد بحث از ۲۴۹٬۸۰۰ یوان (حدود ۳۴٬۶۰۰ دلار) آغاز می‌شود که ارزان‌تر از تسلا مدل اس است.

S۷ به‌عنوان اولین سدان از برند لوکسید در چندین تیپ از جمله پرو مکس، مکس پلاس و مکس RS عرضه می‌شود. این خودرو از باتری ۸۰۰ ولتی با فناوری اختصاصی هواوی استفاده می‌کند و بهترین مدل آن می‌تواند تنها با یک بار شارژ مسافتی به طول ۸۵۵ کیلومتر را طی کند.
تحلیلگران می‌گویند که لوکسید S۷ فناوری‌های دیجیتالی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار روبه‌رشد خودروهای برقی چین تبدیل می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا