خودرو

خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس در سال ۱۴۰۳

اقتصادنیوز: پژو پارس تا بهار ۱۴۰۳ تولید می‌شود؛ اطلاعیه ایران خودرو در شرایطی است که این شرکت از مردادماه امسال خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، تولید پژوپارس تا پایان بهار ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
پس از کش و قوس های فراوان میان ایران خودرو و سازمان ملی استاندارد بر سر تداوم تولید پژوپارس ، حالا شرکت تولید کننده در اطلاعیه ای اعلام کرد که تولید پژوپارس تا پایان بهار سال آینده ادامه دارد.
اطلاعیه ایران خودرو در شرایطی است که این شرکت از مردادماه امسال خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.
اقتصادنیوز: خودروهای برقی به زیرساختهایی نیاز دارد. آیا کشور ما این زیر ساختها را داراست؟
این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.
با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل ۱۷۲ هزار و ۴۱۸  دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، به سرعت از موضع خود عقب نشینی کرد و از کیفیت این خودرو تا بهار سال آینده اظهار رضایتمندی کرده است.
بر این اساس ایران خودرو در اطلاعیه خود به این نکته اشاره کرده که به زودی متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه براساس اولویت‌های اعلامی این سامانه فراخوان شده و ثبت نام از آنان انجام خواهد شد.
طی یک ماه گذشته همراه با کش و قوس های تولید پژوپارس LX ، قیمت این خودرو در بازار ۳۵ میلیون تومان افزایش یافت و از ۷۸۰میلیون تومان به ۸۱۵میلیون تومان رسید تا ۳۵میلیون تومان معادل ۴.۵‌درصد افزایش داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا