خودرو

عکس |‌ با خرید این خودرو نیازی به خانه ندارید

ریویان در مراسم رونمایی از خودروهای جدید خود، از یک سری لوازم جانبی جذاب و جالب برای مدل R۲ رونمایی کرد. این لوازم جانبی خودروی شما را تبدیل به یک خانه سیار می‌کند!
امیرمسعود عابدین: مانند سایر مدل‌های ریویان، جدیدترین محصول این شرکت نیز با مجموعه‌ای از موارد سفارشی ارائه می‌شود. به عنوان مثال، آشپزخانه مسافرتی به همراه یک مخزن آب، کولر، یک اجاق گاز با فضای ذخیره‌سازی اضافی و حتی یک مجموعه ظروف پخت و پز، همراه با این خودرو قابل سفارش است. ریویان چراغ‌هایی را برای زمانی که شما در حال آشپزی در شب هستید، عرضه می‌کند.

از طرف دیگر، آشپزخانه کوچک می‌تواند جای خود را برای یک جعبه بار جداشدنی با دسته‌هایی در طرفین و چرخ‌های کوچک برای حمل آن باز کند. این قسمت برای وسایلی که داخل خودرو آشفتگی ایجاد می‌کنند، مناسب است. فضای داخلی نیز در نگهداری وسایل عالی است، چرا که نه تنها می‌توانید صندلی‌های عقب را صاف کنید، بلکه هر دو صندلی جلو را نیز می‌توانید تا کنید.

جعبه بار روی سقف چیزی برای نوشتن ندارد، اما به گفته ریویان می‌توانید آن را با یک خانه کوچک جابجا کنید. این یک چادر جعبه‌ای روی سقف است که برای سهولت دسترسی به همراه یک نردبان همراه می‌شود. پایه دوچرخه‌ای که در عقب نصب شده، بدون نیاز به استفاده از ابزار به خودرو متصل می‌شود و می‌تواند دو دوچرخه را ذخیره کند.

در حالی که برخی از خودروها دارای نگهدارنده چتر در قسمت درب راننده هستند، این شاسی بلند الکتریکی از این فضا برای چراغ قوه استفاده می‌کند.

قیمت این خودرو، یعنی ریویان R۲ در ایالات متحده از حدود ۴۵ هزار دلار شروع می‌شود، اما شما برای این لوازم جانبی هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا