خودرو

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن

تیگو ۹ به عنوان محصول سنگین وزن جدید چری در سال ۲۰۲۴، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل رقم زد. تیگو ۹ به‌عنوان رده بالاترین مدل در خانواه تیگو، به اندازه بزرگ‌تر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر تکیه می‌کند تا سری Tiggo را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را دوباره تعریف کند و محرک ادامه روند صعودی برند باشد.
به گزارش اقتصادآنلاین، تیگو ۹ مفهوم طراحی مناسب خانواده را با شکل کلی پایدار و شکیل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع جلویی حس طراحی آن را برجسته می‌کند. فضای داخلی کابین خلبانی پیچیده با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی دارد که با صفحه کنترل مرکزی بزرگ هماهنگ شده و حس قوی از تکنولوژی و تجمل را ایجاد می کند. تیگو ۹ مجهز به نسل جدید ابر هیبریدی Q-POWER چری است که از مزایای قدرت قوی، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.
مصرف سوخت این سری تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر است. در این محصول می‌توانید ۳۰ تا ۸۰ درصد باتری را در ۲۰ دقیقه شارژ کند، و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای می‌دهد و سناریوهای استفاده از وسایل نقلیه در فضای باز را بسیار غنی می‌کند. تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو ۹ با استاندارد ایمنی پنج ستاره عرضه می‌شود، بیش از ۸۵٪ از خودرو از فولاد با مقاومت بالا استفاده می کند که استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را برآورده می کند.
تیگو ۹ یک شاسی بلند پرچمدار است که لاکچری، هوشمندی و ایمنی را ادغام می کند و با دقت برای حرفه ای های سطح بالا که کیفیت زندگی عالی را دنبال می کنند ساخته شده است. این خودرو از کلیدواژه‌های زیباتر، مجلل، هوشمندتر و دوستدار محیط زیست برای سفر حمایت می کند و هر سفری را به نماد زندگی با کیفیت تبدیل می کند. تیگو ۹ با ویژگی‌های فنی، لوکس و تجاری خود کاملاً نیازهای سفر آنها را برآورده می‌کند و به شما اجازه می‌دهد از لذت سفر با کیفیت حتی در زندگی کاری پرمشغله خود لذت ببرید.
در آینده، تیگو ۹ به روز رسانی و ارتقای محصول ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا