خودرو

۸۰ نمایشگاه‌ خودروی بدون مجوز در تهران تعطیل شد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: عبدل‌آباد، افسریه، آزادی و شادمان مناطقی هستند که شمار زیادی از نمایشگاه‌های خودروی بدون مجوز را در خود جای داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، «اسد کرمی» رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران اعلام کرد: در سال گذشته اتحادیه بیش از ۸۰ پروانه نمایشگاه‌ها را باطل کرد زیرا دارندگان این پروانه‌ها به دلیل شرایط حاکم بر بازار خودروی کشور شغل خود را به کلی تغییر دادند.
وی افزود: البته شماری نیز از این فضای آلوده سوءاستفاده کرده و بدون دریافت پروانه اقدام به برپایی نمایشگاه و فروشگاه خودرو کرده‌اند و امکان بروز تخلف در معاملات خودرو را به ویژه در گوشه و کنار تهران افزایش داده‌اند. عبدل‌آباد، افسریه، آزادی و شادمان مناطقی هستند که شمار بیشتری از نمایشگاه‌های خودروی بدون مجوز را در خود جای داده‌اند.
به گفته کرمی، بنابراین به کسانی که قصد معامله خودرو دارند توصیه می‌شود به هنگام معامله در محل نمایشگاه حتماً بررسی کنند که نمایشگاه دارای پروانه کسبی باشد که به نام مالک نمایشگاه است و همچنین از طریق اتحادیه عضویت مالک نمایشگاه را در اتحادیه چک کنند تا ریسک تقلب در معامله از بین برود.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی بازار خودرو را به هم ریخته است، افزود: مردم باید بدانند فروش ارزان خودرو منطق ندارد و نباید گرفتار این آگهی‌های غیر واقعی فروش خودرو شوند. به عنوان نمونه برخی از افراد نمایشگاه اجاره کرده و خریدار بدون توجه به مجوز فعالیت، اقدام به واریز وجه برای خرید خودرو می‌کند اما در زمان تحویل خودرو خبری از نمایشگاه اجاره‌ای نیست.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اضافه کرد: مردم مراقب آگهی‌های فروش حواله هم باشند چرا که بعضاً دیده شده فروشنده خود خودرو را تحویل گرفته و در این شرایط فقط کسی که حواله را خریده متضرر شده است.
انتهای پیام/؛

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا