خودرو

حروف عربی روی بدنه جدیدترین خودروی تیونر ایرانی /عکس

یکی از بزرگترین تیونرهای جهان، یعنی منصوری، به دلیل ساخت ابرخودروها و هایپرکارهای فوق‌العاده‌ و منحصر به فرد، شهرت بسیاری دارد. با این حال، این تیونر معتبر در سال‌های اخیر خودروهای پیشرفته‌تری ساخته که این رولزرویس کولینان خاص با نام Linea D’Arabo، یکی از چشمگیرترین آنهاست.
امیرمسعود عابدین: این خودرو برای برنامه انحصاری این شرکت که منحصرا توسط کوروش منصوری موسس این شرکت انجام می‌شود، ساخته شده است. اولین مدل از این طرح، کولینان Linea D’Oro نام داشت. این رولزرویس خاص در نمایشگاه منصوری دبی به نمایش گذاشته خواهد شد.

از نظر بصری، Linea D’Arabo بسیار شبیه به مدل قبلی یعنی Linea D’Oro است، اما به جای آن که دارای چندین تریم طلایی رنگ درخشان باشد، در عوض دارای عناصر مسی رنگ است.

قطعات ساخته شده در این رنگ مسی شامل رینگ‌های فورج شده ۲۴ اینچی، جلوپنجره، دور شیشه‌ها، روکش درب و دستگیره‌های در است.

بدنه خودرو دارای قطعات فیبرکربنی است که روی آن حروف عربی به رنگ مسی دیده می‌شود! نوشته عربی منصوری در برخی از قسمت‌ها خودنمایی می‌کند.

از آنجایی که ظاهر بیرونی آن چشمگیر است، اما باید برای چیزی خاص‌تر در کابین خودرو آماده شوید! منصوری صندلی‌ها را با چرم مشکی همراه با تریم مسی رنگ پوشانده و مجددا حروف عربی در قسمت‌های مختلفی دیده می‌شود.

قسمت اعظم داشبورد و همچنین فرمان خودرو از همان روکش کربن مسی کاپوت برخوردار هستند. حتی یک سیستم پیچیده روشنایی محیطی جدید در پانل‌های درب وجود دارد.

موتور ۶.۷۵ لیتری V۱۲ توئین توربوشارژ این SUV فوق لوکس (در مقایسه با مدل معمولی با ۵۷۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور)، می‌تواند ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۲۲۷۲۲۷

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا