خودرو

افت ۴ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار؛ ۲۰۷، شاهین، هایما و ام وی ام چند شد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ پس از چند روز رالی صعودی، سرانجام کاهشی شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ سرانجام پس از چند روز رشد قیمت، کاهشی شد. افت قیمت طوری است که در برخی از خودروهای بازار تا ۱۱۰ میلیون تومان افت قیمت به چشم می‌خورد.
افت قیمت از صبح امروز در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی بازار دیده می‌شود و علاوه‌بر آن، برخی از خودروهای وارداتی جدیدالورود بازار همچون شاین مکس ایران خودرو تا ۱۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته معامله می‌شوند.
از روز گذشته رشدهای عجیب‌وغریب نرخ ارز سرانجام متوقف شد و همین موضوع کافی بود که بلافاصله قیمت‌ها در بازار خودرو هم نزولی شود.
قیمت خودروهای داخلی بازار از صبح امروز کاهشی گزارش می‌شود.
کوییک اتومات R جزو ارزان‌ترین محصولات اتومات بازار به شمار می‌رفت که با رشدهای عجیب خود طی ماه‌های اخیر به قیمت‌های عجیبی رسیده است. این خودرو امروز هم ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده و به کانال ۵۳۶ میلیون تومان رسیده است.
شاهین G یکی از محصولات شرکت سایپا محسوب می‌شود که اخیراً مدل ۱۴۰۳ آن هم وارد بازار شده و از ابتدای امروز تغییری ندارد و با ۷۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.
سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که از ابتدای امروز ۱۲ میلیون تومان کاهش یافته و با ۷۷۵ میلیون تومان رسیده است.
پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک با موتور TU۵P رکورددار افت قیمت در بازار داخلی‌های امروز بوده که ۲۶ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی بازار نیز همانند داخلی‌های بازار، نزولی است.
جک J۴ آپشنال سدان پرفروش کرمان‌موتور به شمار می‌رود که از ابتدای امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ ۸۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.
هایما ۸S کراس‌اوور جدید ایران خودرو محسوب می‌شود که افت ۱۵ میلیون تومانی را نسبت به روز گذشته ثبت کرده است. این خودرو از صبح امروز با دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
دیگنیتی پرایم، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن‌موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به روز گذشته افت ۳۵ میلیون تومانی را به ثبت رساند و با نرخ دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
لاماری ایما جزو محبوب‌ترین کراس‌اوورهای بازار مونتاژی محسوب می‌شود که از ابتدای امروز ۵۰ میلیون تومان افت قیمتی دارد و به کانال دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

با توجه به تعطیلی‌های پیش رو، امکان نوسان قیمت در روزهای آینده بسیار ضعیف است. اما با توجه به اینکه نرخ ارز از دیروز با شیب نسبتاً بالایی رو به کاهش گذاشته، بازار خودرو هنوز نتوانسته به همان میزان کاهشی شود. بنابراین حتی در صورتی که از شنبه هفته آینده نرخ ارز با ثبات باشد، احتمالاً قیمت خودرو باز هم در حد بسیار جزئی نزولی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا