خودرو

۹۰ درصد مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا رضایت داشتند

طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا برای سال ۱۴۰۳ با رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشتریان به پایان رسیده است.
به گزارش پرشین خودرو، طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا که با محوریت شرکت سایپایدک و امداد خودرو سایپا از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، رضایت ۹۱.۲ درصدی مشتریان از خدمات امدادی و رضایت ۹۳.۵۶ درصدی مشتریان از خدمات خودرو در محل را در پی داشت.
علاوه بر این پاسخگویی ۹۹.۷ درصدی به مشتریان درخواست کننده خدمات امدادی و خدمات خودرو در محل مشتری نیز از دیگر دستاوردهای مهم اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا در سال جاری بوده است.
بر اساس این گزارش، با توجه به پیش بینی های انجام شده و دریافت نیاز نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی سال جاری، ۹۰ درصد خودروهای پذیرش شده به موقع تامین قطعه و در همان روز ترخیص شده است.
یادآور می شود که در این طرح، ۴۵۴ نمایندگی و ۵۴۷ واحد خدمت رسان سیار و مستقر در ایام تعطیلات نوروزی به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا