خودرو

اسپری های شوینده کاسپین چه ویژگی هایی دارند؟


اسپری های شوینده کاسپین دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند و برای قسمت های متفاوتی از خودرو کابردی اند.
این روزهای بسیاری از مردم برای شستشوی بخش های مختلف خودروهایشان آن ها را به کارواش می برند تا پرسنل کارواش تمیزکاری های مورد نظرشان را انجام دهد. در این راستا برخی از سرویس صورت گرفته راضی اند و خودروی برخی دیگر هم باب میلشان تمیز نشده و آن ها را راضی نکرده. به همین دلیل آن عده ای که از سرویس های کارواش ها ناراضی اند سعی می کنند تا خودشان در خانه و یا فضاهای دیگر اقدام به شستشو و تمیزکاری بخش های مختلف خودروی خود کنند.
از این رو هم کارواش ها و مراکز خدمات خودرویی، و هم مردم عادی و دارندگان خودروها نیاز دارند تا شوینده های لازم برای بخش های مختلف خودرو را تهیه کنند و از مزایای آن ها بهره مند شوند. به دنبال این قضیه کاسپین اقدام به تهیه و تولید شوینده ها و پاک کننده های مختلفی کرده که هر کدام از آن ها مخصوص بخش های متفاوتی از خودرو اند.
در ادامه با ۶ مدل مختلف از اسپری های شوینده کاسپین و کاربرد آن ها آشنا خواهید شد.
یکی از جالب ترین و کاربردی ترین اسپری های کاسپین، شیشه شوی و ضدبخار است که علاوه بر خاصیت پاک کنندگی قابل قبول، از بخار کردن شیشه های خودروی شما در روزهای سرد سال نیز جلوگیری می کند. به این ترتیب در صورت استفاده از این اسپری برای پاک کردن شیشه های خودروی خود می توانید از خاصیت ضدبخار آن نیز بهره مند شوید.
بیشتر بخوانید : جلوگیری از بخار کردن شیشه خودرو
این محلول با ویژگی منحصربفرد خود سطوح پلاستیکی آسیب دیده و کدر را جلا می دهد و مانع جذب گرد و خاک نیز می شود. اسپری پولیش داشبورد کاسپین علاوه بر خاصیت پاک کنندگی و جلا، محیط درون خودرو را هم خوشبو می کند.
اسپری موتور شوی کاسپین دارای فرمولاسیون ویژه تری است تا بتواند به راحتی و بدون آسیب به رنگ قطعات، لکه های روغن، گریس، دوده و جرم موجود در زیر کاپوت را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرد. به همین دلیل بهتر است این محلول را بر روی سطوح مورد نظر از موتور خودرو اسپری کنید و پس از ۵ دقیقه با یک پارچه محل مورد نظر را پاک کنید.
با استفاده از پاک کننده چند منظوره کاسپین می توانید بخش های مختلفی از خودرو با جنس های متفاوت مانند سقف، موکت، کمربندهای ایمنی، سطوح پلاستیکی و … را از آلودگی ها به راحتی پاک کنید.
با تمیز کردن تایر خودروی خود به کمک این اسپری می توانید علاوه بر از بین بردن آلودگی ها و براق کردن دیواره لاستیک، از آن در مقابل ترک خوردگی و تاثیرات اشعه UV خورشید نیز محافظت کنید. به این ترتیب هم تایر خودروی شما تمیزتر می شود و هم دوام و طول عمرش افزایش می یابد.
محلول ضدعفونی کننده کاسپین علاوه بر خوش بو کردن درون کابین خودرو، انواع ویروس ها، باکتری ها و قارچ های موجود در بخش های مختلف خودرو را از بین می برد. استفاده از این محلول هیچ آسیبی به سطوح رنگی، چرمی، پلاستیکی و … وارد نمی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا