خودرو

تیگو ۹ با پلتفرم T۲X معرفی می‌شود

محصولات فعلی شرکت مثل x۲۲، x۳۳، x۵۵ پرو، تیگو ۷ و تیگو ۸ از پلتفرم T۱X استفاده می‌کنند، ولی تیگو ۹ با پلتفرم T۲X معرفی میشود و در این پلتفرم، هوش و اتصال به اینترنت به عنوان مسیرهای توسعه اولیه در بخش خودرو ظاهر شده اند.
به گزارش اقتصادآنلاین، چری برای انطباق سریع با این تغییر فناوری، فناوری هوشمند را به نقطه کانونی در تحقیق و توسعه خود تبدیل کرده است. چری با ادغام فناوری اتصال هوشمند پیشرفته، پلتفرم جدید T۲X را ایجاد کرده است که ترکیبی از هوش و ایمنی است. پلتفرم T۲X فناوری با ترکیب استفاده از هوشمند پیشرو جهانی و فرآیندهای تولید خودرو، به دنبال رهبری جامع در ابعاد مختلف است. از نظر ایمنی، پلتفرم T۲X با استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مطابقت دارد و ایمنی کاربر را با استانداردهای سطح بین المللی تضمین می کند. این فناوری‌های ایمنی فعال و غیرفعال را ترکیب می‌کند و امکان مداخله ۲ ثانیه قبل برای محافظت از مسافران را فراهم می‌کند. با استفاده از ۸۵ درصد از خودرو از فولاد با استحکام بالا و ۱۸ درصد از صفحات فولادی با فرم گرم، همراه با ۱۰ ایربگ ایمنی، این استاندارد ایمنی بالا معیاری را در صنعت ایجاد می کند. T۲X مجهز به چهار سیستم پیشرو در صنعت است: سیستم تعلیق، شاسی، چهار چرخ متحرک و فرمان. دارای سیستم تعلیق مغناطیسی با پاسخ میلی ثانیه و مقاومت های متغیر بدون پله است. علاوه بر این، این پلتفرم دارای یک فرمان برقی دوگانه پینیون (DP-EPS) است که توسط BOSCH برای کنترل دقیق فرمان تنظیم شده است. AWD تمام صحنه با سیستم کنترل هوشمند به محور عقب اجازه می دهد حداکثر گشتاور ۳۰۰۰ نیوتن متری را با زمان واکنش سریع تنها ۰.۱ ثانیه و سیستم ترمز بسیار پاسخگو تولید کند. علاوه بر این، T۲X شامل یک سیستم میرایی هیدرولیک شاسی است که لرزش ها را تا ۳۰ درصد کاهش می دهد و به طور قابل توجهی راحتی کلی رانندگی را افزایش می دهد.
پلتفرم جدید T۲X دارای آخرین فناوری PHEV Qpower است که قدرتی قوی را در تمام محدوده‌های سرعت برای تجربه عملکردی استثنایی در سناریوهای مختلف رانندگی ارائه می‌کند. این دستگاه دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند تزریق مستقیم بنزین (GDI)، چرخه میلر عمیق و EGR دمای پایین است که بازده حرارتی قابل توجه بیش از ۴۴.۵٪ و حداکثر توان خروجی ۱۱۵ کیلو وات را به دست می آورد. علاوه بر این، باتری‌های هیبریدی پیشرفته آن می‌توانند تنها در ۱۸ دقیقه تا ۸۰ درصد ظرفیت شارژ شوند و آن را با طیف وسیعی از دماها از -۳۵ درجه سانتی‌گراد تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد سازگار کنند. حتی در شرایط کم باتری، پلتفرم توان خروجی بالایی را حفظ می‌کند و به کاربران اطمینان می‌دهد که می‌توانند آزادانه در شرایط مختلف سفر کنند.
T۲X از فناوری ماژولارسازی بالغ بهره می برد و از مزایای فناوری خود توسعه یافته برای پاسخگویی به طیف وسیع تری از نیازهای کاربر بهره می برد. تاکید زیادی بر نوآوری در مواد، فن‌آوری‌ها، تکنیک‌ها و روش‌ها دارد، با هدف ارتقای جامع کیفیت محصول از طریق ادغام فناوری‌های پیشرفته و ارائه یک تجربه محصول بالا. T۲X پیشرفت های جامعی در فناوری هوشمند، تجربه رانندگی و سازگاری با پلت فرم داشته است و نیازهای طراحی و توسعه سطوح بالاتر و انواع خودروهای متعدد را برآورده می کند. علاوه بر این، مطابق با آخرین خواسته‌های بازار، مدل‌های جدیدی را ارائه می‌کند که با طیف وسیعی از شرایط جاده و سناریوهای سفر سازگار است و تجربه رانندگی پیشرفته‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا