خودرو

فروش یک میلیون دستگاهی MVM X22 در سطح جهان


X22 پرو، که تا کنون بیش از یک میلیون دستگاه از آن در سرار جهان به فروش رفته است، نشان دهنده تعهد MVM نسبت به بهبود کیفیت محصولات خود است. از زمان شروع خط تولید این محصول، بیش از یک میلیون دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش رفته و موفق شده است اعتماد مشتریان در سراسر دنیا را جلب کند.

فروش میلیونی در سراسر جهاناین موفقیت گسترده را می‌توان به سیستم مدیریت کیفیت استاندارد و فرآیندهای توسعه تطبیقی بین‌المللی MVM نسبت داد. X22 پرو در مناطق مختلف جهان از جمله آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آسیا، آفریقا و کشورهایی مانند ایران، شیلی، پرو، مکزیک، فیلیپین، عربستان سعودی و قزاقستان موفقیت‌هایی کسب کرده است. شایان ذکر است این خودرو موفق شده است حدود ۱۱۰ هزار دستگاه فقط در بازار ایران به فروش برساند که معادل ۱۱ درصد از فروش جهانی این محصول است.

بهترین خودروهای سال از نگاه رسانه‌هااین خودرو توسط سایت J.D. Power به عنوان بهترین SUV کوچک سال ۲۰۲۱ شناخته شده است که این موضوع همچنین کیفیت خودرو و تعهد مداوم MVM به نوآوری را نشان می‌دهد. قبل از تولید هر محصولی، MVM تحقیقات گسترده‌ای درباره شرایط آب و هوایی، جغرافیا، رفتار کاربران و نیازهای بازار انجام می‌دهد تا عملکرد و کارایی بهینه را در هر منطقه اطمینان بخشد.

مورد اعتماد در کشورهای مختلفX22 پرو در محیط‌های با دمای بالا در خاورمیانه و عربستان سعودی و همچنین شرایط جاده‌ای چالش‌برانگیز در برزیل و مکزیک قابلیت تطبیق پذیری و پایداری فوق العاده ای از خود نشان می دهد که این امر باعث شده است این خودرو در این بازارها به عنوان یک گزینه قوی و پرهزینه شناخته شود.MVM با همکاری نزدیک با تأمین‌کنندگان برتر جهانی موفق شده است استانداردهای ایمنی سختگیرانه و مقررات بین‌المللی برای قطعاتی مانند ESP، ECU و کیسه هوا را حفظ کند. پس از فروش بیش از یک میلیون دستگاه، X22 پرو توانسته است با حفظ پایداری در شرایط آب و هوایی متنوع اعتماد جهانی را به دست آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا